wat besteden jullie wekelijks aan de boodshappen?

A

Anoniem

Guest
Ik heb 100 euro.
70 besteed ik aan de boodschappen
30 aan luiers en wat ik daarvan overhoud spaar ik en koop ik ineens veel luiers als ze in de aan bieding zijn
Flesvoeding krijg ik gratis.

We zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen (bijna 2 en 7 weken)

hoi,

ik zit meestal zo rond de 30,- aan babymateriaal, (luiers, melk en fruithap, liga verzorgingsartikelen), dan zo,n 35,- aan turkse artikelen (mijn man is turks en eet geen hollandse pot) en dan zo,n 40 euro bij de supermarkt voor de dagelijkse dingentjes en dan ook zo,n 20 euro voor de hele week vers brood ,melk en af en toe iets lekkers dus kom ik zo rond de 125,- per week geloof ik en leg ook wat geld weg voor scherpe aanbiedingen vandaag bv,kreeg ineens een groot bonnenboekje van beter leven of zoiets binnen met luier aanbiedingen 3 pakken pampers halen en twee betalen en dan twee bonnen en nog een aantal van dat soort dingen en dan ga ik die dan ook gelijk halen ik had ergens op het internet met een enquette meegedaan en toen kreeg ik ineens een boekje thuis met 70,- euro aan kortingen mooi meegenomen...

groetjes bianca

ohja wij zijn een gezin met drie kinderen waarvan een puber een tiener en een baby, en in principe heb ik ook zo,n 100,- per week voor de boodschappen, maar kom hier vaak tekort aan vooral als het om de melk luiers en andere babyzaken gaat, dus daarom vul ik dit aan met bijvoorbeeld de kinderbijslag, oudertoeslag ( vroeger studiefinanciering) en andere extraatjes.

Hoi

Wij hebben geen hoog inkomen en moeten het met weinig doen doordat ik ben gestopt met werken.
Momenteel komen wij rond van 60 euro per week.Hier zitten alle huishoudelijke boodschappen bij(dus ook baby-artikelen).
Ons gezin bestaat uit:
-2 volwassenen
-2 jongens van 5 en bijna 8
-1 meisje van bijna 5 maanden

Ik wil dit toch even laten zien als verschil met modaal.
Het is geen vetpot,maar ik ben wel lekker thuis bij de kinderen.

Groetjes Jes

Ook wij hebben geen modaal inkomen. En ik werk (hopelijk) tijdelijk nog niet.
Wij doen het met 40 euro per week aan boodschappen en valt verschrikkelijk niet mee. Er zit dan ook totaal helemaal niets extra's bij en nog komen we tekort

Groetjes Hanneke mama van Hjerre 15 maanden en Elize van 3 weken

Hoi,

Wij geven veel te veel uit aan boodschappen. Voor 2 volwassenen en 1 baby denk ik wel iets van 600 euro per maand. Ik wil steeds wel goedkoper, maar het lukt me niet. Iemand nog besparingstips?
Mijn zoontje krijgt alleen bv (en luiers) dus daar ligt het niet echt aan. We eten ook niet elke dag biefstuk of zo.

Ik durf het bijna niet meer te zeggen, maar wij besteden 250 euro per week aan boodschappen. Dit is inclusief luiers. Wij hebben verder geen baby kosten omdat ze nog BV krijgt

wij zitten gemiddeld rond de 150,- per week.
2 volwassenen, 1 baby en hond.

Terug
Bovenaan