wat besteden jullie wekelijks aan de boodshappen?

Hoi hoi,

Gok dat wij zo tussen de €80 en €100 per week aan boodschappen kwijt zijn. Wisselt nog wel eens, aanbieding luiers of doekjes etc. Ons gezin bestaat uit 2 volw.+1 baby van  18wkn (flesvoeding+fruithapje)+2 honden.

groetjes,
xx Roos xx

Hallo meiden

Ik heb zo,n 80 tot 100 euro te besteden per week
hier zit alles in !
m,n gezin bestaat uit
2 volwassenen en 2 meiden van 8 en 4 jaar oud en m,n zoontje van 3 en half maand.

Maar wil toch ook even zeggen , dat ik het ook welleens minder gehadt heb !

en zeer zeker respeckt heb voor de mama,s die het met minder moeten doen !
Echt petje af

Veel liefs van anna

Ik geef, incl luiers, rond de 45 euro uit per week  uit aan boodschappen. Ik krijg de  groente van mijn ouders (die hebben een groentepakket bij de biowinkel, alleen is het te veel voor 2 personen). Ik koop groot in en eet dan ook vaak uit de vriezer. Soms kan ik met minder per week ook rondkomen. De kleine krijgt bv. En soms kom ik aan het einde van de maand nog krap te zitten. Ons gezin bestaat uit twee volwassene, een kleuter en een baby. De kleuter krijgt nauwelijks snoep (alleen in het weekend), ranja en fruit mee naar school... De grootste kostenpost is bij ons fruit. Er gaat zeker 3 tot 4 kilo per week doorheen.

Ik maak op zondag altijd een weekmenuplanning. En hou me aan mijn lijstje!
Dus dat ik kostenbesparing tip 1!

Groetjes Anoesj

Wij geven ongeveer 125 euro uit per week (2 volw. 1 baby die flesvoeding krijgt). Ik heb echt respect voor de gezinnen die minder uitgeven en heel creatief hierin zijn!!!
Een besparingstip voor mezelf is 1 keer per week boodschappen doen voor de hele week en een restjesdag inplannen, want we hebben altijd wel wat over.

Groetjes Irma

Hoi

Ik zit ook rond zo'n 125 euro per week, incl baby-artikelen.
(2 volw. en 1 baby) Het lukt ons slecht om te besparen, moet wel zeggen dat ik daarin beter ben dan mijn vriend, die neemt altijd dingen uit de supermarkt mee die ik totaal niet nodig vind!! En nog de dure varianten ook! Grr. Ik zou dus graag willen bezuinigen, maar helaas heb ik een verwende man die niets wil van de goedkopere supermarkten als Aldi etc. We komen wel rond, maar ik zou graag wat meer willen overhouden/sparen voor dingen/kleding etc. voor de kleine. Gewoon leuke extraatjes, of dagjes uit.
Houden jullie hier geld voor apart?

PS wij werken ook met week-lijstjes, ik verzin menuutjes voor de hele week en wij doen zaterdags de boodschappen. Soms moet ik tussendoor wel even weer heen voor de verse groenten bijv.

Ik schat dat er hier zo'n 150 euro in de week aan boodschappen wordt uitgegeven.
Ons gezin bestaat uit 2 volwassenen, baby van 7 weken (flesvoeding), en dan nog 5 meiden in de leeftijd van 7 tot 14 jaar....
Mijn partner verdient gewoon modaal en na mijn zwangerschapsverlof ben ik werkloos.
Financieel gaat het dus niet lekker hier!

Terug
Bovenaan