Wat betalen jullie voor de peuterspeelzaal?

Hallo dames,

We hebben Mette ingeschreven bij een leuke peuterspeelzaal in ons dorp. Ik vind alleen het betaalsysteem een beetje scheef. Het is inkomensafhankelijk wat betekent dat wij voor een ochtendje 38 euro moeten betalen. Dat is toch niet normaal?!!!??!!! Tis niet dat we het niet kunnen betalen want we zitten niet voor niks in die categorie maar voor 2 ochtendjes is het wel 76,- per maand en dat vind ik voor een peuterspeelzaal behoorlijk prijzig.  Wat vinden en betalen jullie?

gr.Ing

hoi hoi

ook wij moeten hier € 60,00 euro gaan betalen voor 2 ochtende in de week

en ik hoor van verschillende hier dat ze GEEN luiers verschonen tenzij ze gepoept hebben

nou voor de €60,00 mogen ze dat toch wel ff doen anders heben ze aan mij een hele verkeerde

groetjes moekje

Ik betaal straks voor een ochtend en een middag ongeveer 37 euro, wat een verschillen, ik zou het belachelijk vinden dat ze de luiers niet doen, Als dat   bij Jesse op de psz niet gebeurd gaat hij er niet heen.

Inge, jij moet wel heel betalen vind ik.

Groetjes Linda

hallo dames,

meyem is maandag begonnen met de peuterpeelzaal, 4 ochtenden in de week van 08:30 t/m 11.45, + fruit, crackertjes koekje en drinken +verschonen, en ik betaal daar 25,- per maand aan.

dus het valt hier allemaal mee en alle gesubsidieerde ps zalen hier hanteren deze prijs, maar ga je je kind naar een particuliere ps zaal brengen dan betaal ik voor 2 dagen in de week 275 euro per maand, en ik heb zoiets, ik ben bij alle twee gaan kijken de particuliere en de gesubsidieerde en het verschil is in principe niet veel, het enige wat ik merkte was dat er meer nederlandse kindjes op de particuliere ps zalen zaten bij de ander meer gemengd.

groetjes bianca.

Hoi,

Bij ons in het dorp  krijgen de PSZ subsidie van de gemeente. Wij betalen rond de 35 euro. De PSZ in onze wijk is speciaal gericht op kids met taal achterstand (er wonen veel anders talige kindjes hier in de buurt). Daarom gaan ze drie dagdelen (twee ochtenden en één middag). Wel gaan de kinderen pas met 2,5 jaar naar de PSZ. Wij moeten nog even wachten dus.

Groetjes, Karin

PS: Moekje, ik vrees dat ze op geen enkele PSZ standaard luiers verschonen (tenzij ze gepoept hebben natuurlijk). PSZ is echt schoolvorbereidend en op school verschonen ze ook geen luiers.

Wij betalen de hoogste prijs omdat we volledig verdienen en moeten 59.20 per maand  betalen voor 2 dagdelen pw.
Ze hoeven bij ons niet zindelijk te zijn, en gaan met 2,5 jaar.

Groetjes Saskia
mv Rik 22.5 mnd

quote: mama van eva en bas reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-05-2009 08:18:04'));

Hoi,

Bij ons in het dorp  krijgen de PSZ subsidie van de gemeente. Wij betalen rond de 35 euro. De PSZ in onze wijk is speciaal gericht op kids met taal achterstand (er wonen veel anders talige kindjes hier in de buurt). Daarom gaan ze drie dagdelen (twee ochtenden en één middag). Wel gaan de kinderen pas met 2,5 jaar naar de PSZ. Wij moeten nog even wachten dus.

Groetjes, Karin

PS: Moekje, ik vrees dat ze op geen enkele PSZ standaard luiers verschonen (tenzij ze gepoept hebben natuurlijk). PSZ is echt schoolvorbereidend en op school verschonen ze ook geen luiers.

ja maar ik vind dat als een kind ECHT naar school gaat met 4 jaar dat je mag verwachten dat een kindje zindelijk is maar met 2 naar de peuterspeelzaal niet.
ik wacht het af ,Ryan is na de vakantie aan de beurt 1 september.
als ik hem te vaak met een overvolle luier thuis krijg dan is het gelijk afgelopen
daar betaal ik geen €60,00   euro voor .
bedoel kan ik hem nog beter 2 ochtende naar de KDV (wat niet mijn keuze is hoor)brengen dan betaald de belasting er ook nog aan mee en krijgt hij schone luiers
best krom eigenlijk

He,

ook bij ons is de psz erg duur vindt ik. Voor 2 ochtendjes per week betaal ik ruim 70 euro per maand. Ik vindt het zo wie zo een beetje vreemd dat je voor kinderopvang vergoeding krijgt en voor de psz helemaal niks, maar daar zal wel een goede reden voor zijn. Ik vindt het zo belangrijk dat ze er naartoe gaat dat ik het er graag voor over heb (al zou ik het ook niet erg vinden als het wat goedkoper wordt, haha)!

En idd, ze verschonen alleen luiers als ze gepoept heeft. Maar het is maar 3 uurtjes dat ze daar is en dat moet wel lukken op 1 luier toch?

Terug
Bovenaan