Wat betalen jullie voor de peuterspeelzaal?

Hier hebben we een ouderbijdrage naar aanleiding van het inkomen. Wij betalen voor twee ochtenden van drie uur  ruim 80 euro. Een ochtend is 41 euro.

Luiers worden wel verschoond als het nodig is, daar hebben ze een bepaald moment gedurende de ochtend voor. Dan worden alle kinderen gecontroleerd. Bij een poepbroek krijgen ze natuurlijk eerder een schone luier.

Groetjes, Marisa

Hai hai,

Dylano gaat nog niet naar de PSZ. Dat mag hier pas met 2jr 5mnd.
Wij betalen dan voor 2 dagdelen in de week 36euro in de maand.
Dus hij gaat dan 6x in de mnd voor 36euro. Valt mee toch?
Ik schrik wel een beetje van de genoemde bedragen voor sommige. En dan ook nog nie eens de luiers verschonen. Dan hebben ze aan mij (meer mijn man haha) toch een verkeerde hoor.

Liefs Deb.

Hallo iedereen

Jayden gaat vanaf eind augustus naar de psz en wij moeten 100 euro per maand betalen, want wij zitten in de hoogste categorie ( idd inkomensafhankelijk ), maar het is bij ons wel van half 9 kwart voor 9 tot kwart voor 1. Want ze krijgen daar fruit, drinken en eten samen een broodje en de luiers worden ook verschoond, o ja jayden gaat dan 2 ochtendjes per week

xxxjes

Ze zullen heus een kind niet met een poepbroek laten zitten. Lijkt me voor de juffies ook niet echt prettig anders. Ik vind de verschillen wel heel groot, maar ik denk dat er in onze inkomens ook heel veel verschillen zitten. Ik ben wel voor het inkomstenafhankelijkesysteem. Eline gaat niet naar de PSZ omdat ze al naar de creche gaat. Ze gaat 1 dag in de week naar de creche, dat kost ons netto  ong  80 euro per maand. Incl luiers, drinken, eten. Maar de bruto rekening is 257,00 euro per maand. Dus in dat licht valt 70 euro voor twee dagdelen wel weer mee ;-) Das namelijk ook 1 hele dag per maand.

Ik ben zo te lezen niet de enige die de hoofdprijs betaald. Wij zitten inderdaad ook in de hoogste categorie. De laagste inkomens betalen bij ons 10,- per ochtend en de middelmoot 26,- per ochtend en wij dus 38,- per ochtend. Het is niet dat ik het er niet voor over heb hoor maar ik vind de verschillen wel erg groot.... Maargoed blijkbaar zijn het normale prijzen.

lfs ing

Hallo

Hier kost de peuterspeelzaal voor 2 ochtenden 75 euro!!! Tja, gemeente Abcoude he? Maar ik vind het veel geld. Ook hier neem je zelf je drinken en fruit nog mee e.d.

Groeten Kirsten

Terug
Bovenaan