Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik had vorige maand ook een positieve test maar wel nog ‘ongesteld’ geworden. Hopelijk blijft hij plakken bij je ??! In 2018 ook een dag voor de nod positief getest en dat is nu een heeeeerlijk kindje ??
Ik had dit ook alleen dan nog wel een betere streep, deze zie ik bijna niet. Maar werd gewoon ongesteld. Helaas 2 dagen later. Dus 16 dagen na ovulatie begon mijn menstruatie toen heel licht. Hoop dat hij morgen duidelijker is en dat je hem ziet oplopen elke paar dagen. ?
Wow dat is wel vervelend ja als je dat hebt maar daarna ongesteld wordt. Ik hoop het ook ga morgen weer een test doen. Wilde 2 dagen wachten voor de zekerheid
Hoe gaat het nu? Ik zie ook een heel licht streepje. Is het wel binnen de tijd afgelezen zoals in de instructie? Anders kan het ook een indroogstreepje zijn.
mij ga voor je duimen!
Ja stond er binnen een minuut 2a 3 erop. Ik bloed sinds gister erg weinig ( kan al met 1 tapon de hele dag doen bij wijze van spreken) ik heb ook geen buikpijn of ergens last van terwijl ik heftig last heb van pms maarja zal wel gewoon een rare ongesteldheid zijn