Wat deed je 10 jaar geleden

10 jaar geleden, zat ik nog op school, en had ik nog net geen relatie met mijn huidige vriend en ging ik nog veel uit. Ik had net mijn rijbewijs en was stage aan het lopen in amsterdam waar ik ook 3 maaden heb gewoond.

Ik ben benieuwd wat jullie allemaal deden.

Gr Linda

Had ik net 3 maanden verkering met mijn huidige man, werkte in de slagerij en had ook net mijn rijbewijs een half jaar. En toen mocht ik stoer in Dennis zijn auto rijden!

groetjes Maris

Wat een leuk topic! Ik moet wel even denken hoor. 10 jaar geleden.... Toen was ik net afgestudeerd aan de heao in Rotterdam en verhuiste ik terug naar het midden van het land om met de love of my live te gaan samenwonen. (vlak voordat ik ging studeren kregen we wat dus hebben we 4 jaar heen en weer gereisd). Ik had mijn rijbewijs al toen ik nog op kamers woonde en samen met mijn vriend deelde ik toen een autootje wat we voor 400,- hebben gekocht. We hebben ons huisje ingericht toendertijd met allerlei krijgertjes en ikeaspulletjes en ooh wat waren we er blij mee. Wat was het een leuke tijd he meiden! (al is het nu natuurlijk nog veel leuker met de kids erbij).
gr.Ing

Snik... soms kijk ik met weemoed terug aan "die goede oude tijd". Vat het niet verkeerd op... ik wil mijn kids voor geen goud missen. Maar toch verlang ik wel eens terug naar vroeger...
Anyway... 10 jaar geleden ging ik op kamers in amsterdam met 3 meiden. Was ik vrijgezel en genoot daar van! Geen zorgen etc. Onze grootste zorg was, waar gaan we vanavond wat eten! Zucht.. wordt er bijna sentimenteel van haha!

Wat heb ik 10 jaar geleden dan al een burgelijk leventje geleefd.Toen was ik alweer 6 maand zwanger van de eerste en was ook zolang getrouwd.We woonden al in het huis waar we nog steeds wonen,alleen zijn alle kamers nu gevuld.En toch ben ik pas 31......hoe doe ik dat toch?

Groetjes van een oude muts (want zo voel ik me nu even)

Leuk om te lezen!
10 jaar terug was ik nog vrijgezel, woonde op kamers met 3 andere meiden, moest nog een jaar naar school. Was allemaal erg gezellig!
Jeetje wat een hoop verandert in 10 jaar! Getrouwd, 2 kinderen, verhuisd, jeetje als je er zo over na gaat denken! hmmm wat gaan we de komende 10 jaar doen?

Groetjes Alberdien

Haha nog zo'n burgelijke hier!!

10 jaar geleden woonden we net 4 maanden in dit huis dat we in januari 1999 hadden gekocht. Ons gezinnetje bestond toen uit onszelf, 2 poezen en een school (vijver) vissen....
Ik had toen net een filiaal van Free Recors Shop onder mijn beheer!
Inmiddels zijn we diverse verbouwingen, een zoon en een drietal banen verder maar alle kamers gevuld?? Nee nog láng niet! haha we hebben er een volledige verdieping bovenop gebouwd dus als ik alle kamers tel, kom ik op 7............mmmmmm lijkt me toch een beetje te gortig, ben nu 32 dus mag ik wel opschieten met die andere 6 kids whahahaha!!

Maar toch wel een beetje weemoed hier hoor!

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan