Wat deed je 10 jaar geleden

Haha..10 jaar geleden..
Ik werktte al 7 jaar waar ik nog werk, woonde al twee jaar samen in dit huis, en mijn vriend en ik waren toen al 8,5 jaar samen.
En......ik was toen as woensdag uitgerekend van onze oudste dochter!!
[ 09-09-1999]
Echter kwam ze pas de 17e..haha

Ik dacht er toch al aan, nu de oudste bijna 10 word..bijzonder hoor...een tiener in huis..HELP..grapje!

Gr Rina

Tjeetje, 10 jaar geleden... Even graven hoor.
Ik woonde op kamers in Nijmegen. Ik was bezig met het schrijven van mijn scriptie voor mijn SPH opleiding. Ik had toen net gehoord dat ik reuma heb.

Ik was ceremoniemeester op het huwelijk van mijn beste vriendin. Ze bleek niet veel later kanker te hebben. Ik ben héél nauw betrokken geweest bij haar ziekte en herstel periode.

Jeroen leerde ik pas een jaar later kennen....

Groetjes, Karin

Jeetje das lang geleden.

Ik was toen al bijna 3 jaar getrouwd woonde al bijna 3 jaar in ons eerste koophuis. Ik had toen een drukke baan met veel reizen en peter ook dus aten we bijna elke avond buiten de deur.

We waren ook ontztettend veel aan het sporten en hadden ons ingeschreven voor een Vizsla (onze hond) die we een half jaar later rond hadden lopen.

groetjes chimene

Tien jaar geleden...was achteraf gezien GEWELDIG!! En dan bedoel ik vooral het onbezorgde leventje wat ik toen had en het leven vooral op mezelf gericht...hihi Nu word je bijvoorbeeld wakker en het eerste waar je aan denk is aan je kinderen, maar toen werd ik wakker en dacht "wat zal ik vandaag eens gaan doen?"
Ik begon 10 jaar geleden net aan de Pabo opleiding en woonde op kamers. Ik had al een jaar verkering met mijn toenmalige vriend (hihi). Twee jaar later heb ik mijn man ontmoet. Ik ging nog ieder weekend op stap.
Nu denk ik eraan terug als een hele leuke tijd, maar zo heeft iedere tijd iets speciaals. Wat zullen we over tien jaar hier schrijven? Toen was net onze tweede dochter geboren! Wat waren ze toen schatjes...! hihi. Ik bedenk me net dat ik over tien jaar als 40 ben... Dit is wel een heel leuk topic linda!

Groetjes Babybelle

haha dit is leuk,
eens even denken hoor......
10 jaar geleden had ik om deze tijd bijna 1 jaar verkering met mijn huidige man .
Ik woonde nog thuis bij mijn ouders en werkte in een verzorgingshuis.
we stonden elke avond in het dorp waar we nu wonen op een vaste plek met een hele groep vrienden bij elkaar (haha hangjongeren) en we hadden het altijd heel gezellig met deze groep vrienden, ook gingen we natuurlijk heel veel stappen en hadden echt een geweldige tijd!!
zou het zo weer over doen....
maar ook wed mijn moeder ernstig ziek, ze heeft reuma en kreeg ploteling het zusje van de reuma erbij, de ziekte van wegener
ze werd opgenomen in het ziekenhuis waar ze meteen zijn gestart met een kuur , en we kregen te horen dat als deze kuur niet zou aanslaan dat het de dood tot gevolg zou hebben.......maar gelukkig sloeg het aan en is ze er nog!

liefs ilona

leuk om te lezen wat iedereen toen deed.

10 jaar geleden was ik net een half jaar terug in Nederland en woonde ik net in ons 1ste koopflatje samen met Marc en waren we ook net getrouwd...best burgelijk dus! haha
Ik studeerde nog SPH maar later dit jaar tijdens het schrijven van mijn scriptie ben ik gaan werken voor het bedrijf waar ik nog steeds werk.

Verder hadden we totaal geen kinderplannen (haha hoezo ontkenning) en waren we gelukkig met onze katten, onszelf en ons drukke sociale leven.

Wat kan je leven veranderen dan hè! En gelukkig ook naar het positieve!

groetjes Tamar

Ohh wat erg.
10 jaar geleden was ik 15,5 en mocht ik nog geen eens brommer rijden hahaha
ik zat in het laatste jaar van de vmbo en moest nog naar het MBO hahahaha
1,5 jaar later leerde ik mijn huidige man kennen .
ik woonde dus nog thuis .En had een bijbaantje in een verzorgings tehuis

Wat leuk om te lezen wat iedereen deed 10 jaar geleden het grappige is dat de meeste vrouwen hier al een relatie of bijna relatie hadden met hun huidige man/vriend.

Gr Linda

Terug
Bovenaan