Wat denk je wat het wordt? jongen/meisje?

Hoi dames,

Ik ben benieuwd of de dames voor wie het geslacht van de beeb nog onbekend is zelf een gevoel hebben wat het gaat worden?  

Zelf denk ik dat het een jongen is. Waarom? Nou omdat ik volgens iedereen een jongensbuik heb (hoe vaker er iets gezegd wordt hoe meer ik denk, dan zal het haast wel). Ook krijg ik veel 2e-hands kleertjes die echt voor een jongentje zijn, daardoor sluipt toch steeds meer het idee van een jongen in m'n hoofd.  

Veel mensen vragen wel aan mij of ik een gevoel heb wat het is. Maar daarop antwoord ik altijd met nee. Dit omdat mensen het vaak verwarren met een voorkeur hebben. Want dat heb ik dus totaal niet!
Daarom wil ik mijn vraag en verhaal toch ff kwijt hier op het forum!

Groetjes Rinske

Hoi Rinske,

Wij hebben ook voor een VERASSING gekozen. Vinden we zo ontzettend spannend.

Ik heb zelf helemaal geen voorgevoel van wat het zou kunnen zijn.

Maar ik hoor van iedereen op mijn werk, collega's en cliënten (werk in de zorg) dat ik een meisje krijg.
Dat  denken ze dan te zien aan mijn buik (draag mijn buik naar voren en is rond), aan mijn loopje, aan mijn bleke huidskleur,  aan mijn  gave huid (geen puistjes enzo) en ga zo maar door. Ik krijg echt de raarste dingen te horen, hoe krijgen ze het allemaal verzonnen hahahaha. Ik vind het allemaal maar bakerpraatjes hoor.
Ik heb nu zo vaak gehoord dat het een meisje wordt (is) dat ik het nog bijna ga geloven ook. Niemand heeft nog gezegd; het wordt een jongen.
Volgens de chinese voorspelkalender krijgen we trouwens een jongetje, maar ook dat vind ik maar een verzinsel.

Ach......jongetje - meisje, we zien het wel over een paar wkn. Het maakt ons echt helemaal niets uit. Als het maar gezond is toch......

Over +/- 7 wkn zullen we het weten. Ben zóóóóóóóóó nieuwsgierig.

Kruimel (morgen 33 wkn)

Oh en Rinske, hoe ziet jou "jongens buik" eruit?

Ik heb volgens iedereen een "meisjes buik". Ik draag van voren en mijn buik is erg rond.
Ik ben erg slank van mijzelf en aan de achterkant zie je niet dat ik zwanger ben.

Dus ben erg benieuwd hoe jij je kleintje draag.

Ik heb echt geen idee. Het ene moment denk ik een jongen, het andere moment denk ik een meisje. Ik heb beide al en geen van de zwangerschappen lijkt op elkaar.

We laten ons gewoon weer verrassen (hopelijk verklapt de baby het niet over 1,5 week met de groeiecho).

Syl

hoi hoi

ik heb wel sterk een voorgevoel namenlijk een jongetje maar dat komt omdat ik me het zelfde voel als met de zwangerschap van me zoon en   de zwangerschap van me dochter was totaal anders dus vandaar
van iedereen in me omgeving hoor ik ook dat ze een jongentje denken we zullen zien over ongeveer 2 weken spannenddddddddd

liefs angela

Oeps...... ging niet helemaal goed! Probeerde een foto te plaatsen van mijn zogenaamde jongensbuik.
Ik draag heel erg naar voren, ook bij mij is het aan de achterkant niet te zien dat ik zwanger ben. Maar mijn buik is niet echt rond zoals bij jou kruimel, maar meer puntiger.
Het is wel best een behoorlijke buik, want hoevaak ik wel niet te horen krijg: 'zo, jij staat op knappen'! Heel irritant......

Groetjes Rinske

Hoi.

Wij weten ook nog niet wat het wordt, maar ik denk dat het een jongen wordt.
We hebben al een dochter en ik heb nu een totaal andere zwangerschap. Voel me veel beter enz. Maar ik weet het echt niet. Een jongen zou wel leuk zijn, maar weer een meid vind ik ook geweldig. ik ben wel een echte meidenmoeder.
Ik merk wel dat k in de winkels nu wat meer naar jongenskleren kijk. Omdat we al een meisje hebben. Maar we wachten het rustig af. Ik moet nog 4 weken. Dus het begint op te schieten.

Groetejs mamawil

Terug
Bovenaan