Wat denk je wat het wordt? jongen/meisje?

Hoihoi,

Wij weten al wel dat ons kindje een meisje wordt. Ik had een enorm jongetjes gevoel, maar zat ik er even flink naast haha. Het is inmiddels al drie keer door verschillende gynaecologen bevestigd.

Ik draag heel erg naar voren en erg laag. Verder zie je van achter niet dat ik zwanger ben. Maar volgens mij zijn dat allemaal bakerpraatjes. Wel grappig om te horen hoor.

Groetjes

Sept16

Hi!
Vorige week gezien dat we een meisje krijgen! Iedereen, maar dan ook iedereen zei me: Oh, jij krijgt echt een jongetjes. M'n moeder was de enige die consequent bleef vragen hoe het met HAAR ging.
En ik draag hoog en van voren, niet aan de zijkant en aan de achterkant zie je al helemaal niets, net een basketbal.
Charlotte (32+5)

Toen ik zwagner was van onze dochter wist mijn man al dat de eerste een meisje zou zijn en de 2e een jongetje zou worden. Toen we een paar weken daarna een paragnost tegen kwijmen vertelde hij ons het zelfde. Toen werd onze dochter geboren. Deze is nu 3 jaar en ik ben weer zwanger. Mijn man (die er nooit naast zit) was er zeker van dat dit kindje een jongetje zou worden, hij trok mij gewoon er mee in en ik was ook overtuigd. Toen een echo en ze dacht op een jongetje. Toen een week later de 19 weken echo en deze zei het wordt waarschijnlijk een meisje ...... Nou dat was even een schok. Geen ongename maar dit hadden we beiden niet verwacht. We hebben even wat tijd nodig gehad om hier aan te wennen en nog steeds vertrouw ik he tniet. Mijn moeder stelde al voor een pret echo te gaan doen maar om 100 euro uit te gaan geven voor een bevestiging jongen/meisje vond ik nou ook niet nodig. We wachten wel af.
Nu ondertussen ben ik helemaal gewend aan het idee van 2 meiden en vind het heerlijk, maar toch durf ik niet om de kamer meisjes tinten te geven of meisjes kleren aan te schaffen.
En tot overmaat van twijfel was ik gisteren uit eten en de man achter de bar die wilde wel pendelen, hij had het nooit fout zei hij, hij zag de 1e keer een meid (onze dochter)en als 2e een jongetje en als 3e weer een meid...... Dat bracht wel weer een grote twijfel met zich mee, al geloof ik niet zo in het pendelen. Wel vreemd dat iedereen incl onszelf zegt/zei dat het een jongetje wordt en dat een echo het zo kan veranderen haha.
Nou ja we denken nu dat toch maar een meisje maar helemaal overtuigd ben ik niet. Ik wil voor de zekerheid wel een jongens naam hebben (wat een drama is om te bedenken).  

Monique

Hoi,

Ook wij hebben ervoor gekozen om het een verrassing te laten blijven. Bij de eerste had ik echt het gevoel dat het een meisje werd, op het laatst zei ik maar dat ik dacht dat het jongen werd, maar uiteindelijk werd het toch een meisje. Het grappige is ook dat ik niet helemaal kapot was van de jongensnaam en de naam van het meisje mijn eerste keus was, dus achteraf was ik blij dat het meisje was (als was het alleen maar om de naam).Nu heb ik eigenlijk niet echt een voorgevoel. Wel is de zwangerschap vrijwel een kopie van de eerste ook draag ik echt van voren, je ziet ook bij mij niet van achteren dat ik zwanger ben. Dus wie weet weer een meisje (zou me overigens niet uitmaken hoor, 2 meiden lijkt me ook tegek). Over een week of 6 zullen we het weten.

Gr Christa

spannend he, nog een hele leuke verassing voor de boeg!

Wij willen het ook een verassing houden, maar ik denk dat we een meisje krijgen (iets gezien op echo) maar kan me ook vergissen, dus blijft verassing!

Terug
Bovenaan