Wat denk jij dat het is?

Hoi,

Nu de 20 weken echo's eerdaags in zicht komen en sommigen het misschien wel willen weten wat het geslacht is, ben ik wel benieuwd wat jij denkt dat het is?

Mijn man denkt dat het na 2 meiden nu een jongen wordt, maar ik denk dat we weer een meisje erbij krijgen. Kan me er niets bij voorstellen van een jochie na 2 meiden, hi, hi.. Nog 4 weken en dan weten wij het, maar we houden het verder voor ons zelf.

En jullie??

wij hebben al een meid, en daarbij voelde ik dat al vanaf 7 weken.
mijn man denkt dat het nu weer een meisje wordt.
En ik ben er van overtuigd dat het een jongen wordt.
over 6 weken weten wij het

We hebben een zoon, ik was ook van het begin af aan overtuigd dat het een jongen werd (hele zwangerschap niet geweten wat het zou worden).
Nu heb ik zeer sterk het gevoel voor een meisje, 14 januari weet ik het als ze het kunnen zien :)

ik heb een meisje en altijd gedacht dat het een jongen werd nu heb ik het andersom dus ben wel eens benieuwd of mijn gevoel goed is maar ik moet nog zo lang wachten tot ik het weet ik wil namelijk niet weten wat het word surprise dus

dit is ons eerste kindje
ik heb een gevoel dat het een jongen word
mijn man denkt dat het een meisje word
17 jan hebben we de 20 weken echo
maar wij willen het niet weten wat het word
maar denk dat we het toch wel zullen zien op de echo maar het maakt ook niet zo veel uit
als het maar gezond en gelukig is
groetjes

dit word ons tewwede kindje ik denk dat het een meisje word 21 januarie weten we het als het goed is dan hebben we de 20 weken echo bij de eerste wilde we hetniet weten nu wel
@chantalronnie als jullie het echt niet willen weten kan je dat zeggen en houden ze daar rekening mee

hoi,

Wij krijgen ons eerste kindje. Omdat wij een vlokkentest hebben laten doen, weet ik sinds week 12 zeker dat we een meisje krijgen. Hadden we dat onderzoek niet gehad, had ik het misschien helemaal niet willen weten. Maar ja, als het dan toch zeker is en je huisarts, verloskundige en gynaecoloog het wel al weten, dan wil ik het zelf ook graag weten. Jullie spanning en wekenlang afwachten, dat heb ik dus niet. Wel geloof ik sinds ik zwanger ben helemaal in de kracht van mijn intuitie. Ik dacht een meisje te krijgen en het blijkt zo te zijn. De chinese kalender en mijn moeder hadden het ook goed ;) Ook nu ik het weet, vindt ik het evengoed nog onwerkelijk hoor. Ik moet soms hardop zeggen dat we een meisje krijgen, anders blijft het voor mij toch nog "baby"...

Veel plezier met in spanning afwachten!

Wij hebben volgende week vrijdag de 20wk echo.
Kijk er super naar uit.Vind het ook wel heel spannend,omdat het toch een medische echo is je hoopt op een gezond kindje.
Qua geslacht denk ik al vanaf het begin dat het een meisje is.Weet niet,maar mijn gevoel zegt dat gewoon.
Veel mensen in mijn omgeving denken aan een jongen bij mij.
Ja we zullen het zien nog 9dg wachten.
Het maakt mij overigens totaal niet uit wat het word.
Als het maar gezond is.

Terug
Bovenaan