Wat denk jij dat het is?

Ik denk al vanaf week 6 ofzo dat het een jochie gaat worden. Ben wel de enige, want verder denkt iedereen in mijn omgeving (incl. vriendlief) dat het een meisje wordt. 11/1 Hebben we een pretecho met geslachtsbepaling, dus we zullen zien. Dan met 20 weken nog even de extra bevestiging vragen........hahahaha. Lach me denk ik rot als ze zeggen dat het toch een meisje is.

ik heb werkelijk geen idee.
Omdat alles anders is als bij de zwangerschap van mn dochter denk ik dat het misschien een jongetje is maar verder weet ik het echt niet.
24 jan hebben we de 20 weken echo dus nog even geduld hebben

ik durf niks meer te zeggen.. Bij de eerste waren we er echt van overtuigd dat we een jongen zouden krijgen. Groot was de verrassing toen er een meisje tevoorschijn kwam!
Nu denk ik weer een meisje, maar ik durf niks met zekerheid te zeggen..
17 jan hebben we de 20 weken echo, maar we willen het niet weten. De verrassing blijft dus!

Wij hebben 24 januari onze 20 weken echo. Erg spannend en fijn om onze kleine weer te zien. Ik wil niet weten wat het wordt en mijn man wel. We hebben dus besloten het niet te willen weten,omdat mijn man het anders gaat vertellen. Ik moet wel zeggen dat ik stiekem toch wel erg nieuwsgierig begin te worden. Niet dat het iets uit maakt hoor.

Ik weet sinds vandaag wat we krijgen, maar ben als de dood dat er een bekende meeleest, dus ik hou mijn mond.

Hebben jullie al op de chineese maankalender gekeken? hij klopt niet altijd maar wel bij de meeste.

Bij mij zeker in alle 3 de gevallen

Ben zondag 17 weken zwanger.
Tot voor kort dacht ik steeds dat het een meisje zal worden.
Merkte dat ik bij het denken over namen, eerst meisjesnamen ging bedenken, daarna pas jongensnamen ging bedenken.
Ging op internet kijken bij meisjeskleren, daarna pas bij jongenskleren.

Ik ben iemand die in de nacht veel droomt en levensecht.
Zo droomde ik laatst dat ik een zoontje in mijn armen had met het allerschattigste koppie, rond en gaaf, omringt door heel veel zwarte haartjes.
Toen ik wakker werd dacht ik, dit klopt.
Zo ziet ons kindje eruit.

Maar goed, het was een droom.
Sindsdien weet ik het niet meer!

26 januari zullen we het weten, dan hebben we onze 20 weken echo en ik moet zeggen:
ik kan niet wachten!

Ik denk steeds dat het een meisje wordt.. ik heb altijd gedacht dat ik eerst twee meisjes en dan een jongen zal krijgen. Mijn man wil maar twee kinderen, dus ik plaag hem er dan steeds mee dat hij dan geen zoon krijgt.

Ik weet nog niet zeker of ik het met de 20 weken echo wel wil weten, een verassing is ook leuk.

We hebben al een meisjesnaam bedacht, een jongensnaam is moeilijk, daar zijn we het nog niet over eens.

mijn gevoel zegt dat het een meisje wordt maar nu ik maandag de 16 weken echo heb gehad meende ik een jongen te zien & de VK een meisje (het hield de billentjes goed bij elkaar) 8 januari gaan wij voor de geslachtsbepaling dan zijn we 17 weken en 5 dagen zwanger

Terug
Bovenaan