Wat denken die kleintje toch.. (FOTO'S)

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Vragen jullie je nou nooit af waar je kleine aan zit te denken?
Kay heeft wel eens van die moment dat hij zo heerlijk in het niets zit te staren. Alles om hem heen lijkt even weg te zijn  en kijkt dan dromerig voor zich uit..
Dan ineens kijkt hij verbaast op, gaat rechtop zitten en begint dan ineens vol overgave te kletsen haha.. Moet dan altijd zo lachen!

Eergisteren lag Kay bij papa op schoot uit te buiken van zijn flesje.. Zo'n lekker ontspan moment. Tsja,.. Waar aan zou hij hebben zitten denken?  

Heerlijk zo'n klein flesje.. Had toch wel  dorst..

"Zou ik genoeg in mijn spaarpotje hebben zitten voor het kaartje van de
                                                                                                    dierentuin?"

"Of  mogen wij jonge bengels gratis een kijkje nemen? hihih..."

Esmé mv Kay

Mooie foto's weer hoor!
Ik zie Julian eigenlijk nooit staren of dagdromen. Alleen voor hij in slaap valt, maar dan doet hij meestal zijn ogen dicht. Hij is veel te alert daarvoor, wil alles meemaken en in de gaten houden. Maar de vraag wat er in dat koppie omgaat speelt hier daarom niet minder hoor!

Ja, ik denk het regelmatig!
Vooral als hij me heel stralend aankijkt wanneer hij toch weer naar iets grijpt wat hij van mij niet mag hebben.....
En als hij ineens probeert iets te pakken wat (niet...snap er niks van) onder zijn stoel ligt......
En als hij heel dicht tegen me aan kruipt en me een dikke zoen (lees: lebber) geeft....

Liefs Annet

Kian is vaak heel druk bezig, en dan ineens is het stil en staart ie ergens heen in de verte. Dan zie je gewoon dat ie niets ziet, maar wel ergens over denkt. Dan ben ik ook wel erg nieuwsgierig. Maar we hebben dat dromerige koppie niet op foto. Zodra we met dat ding in een straal van 5 meter bij hem in de buurt komen dan verdwijt alle interessen voor wat dan ook als sneeuw voor de zon. Denk dat ik maar een eigen toestel voor 'm ga kopen!
Liefs Nelleke

TRouwens, zie nu wel ineens op wie Kay lijkt (de ogen in ieder geval!)

Hmmmmm, vind ik dit wel lekker??? Zo'n kusje van oma????

Leuke foto's
Danique is ook zo'n dromertje echt heerlijk.........
Soms zwaai ik met een hand voor haar gezicht maar dan is ze zo aan het dromen dat ze het helemaal niet ziet.

Liefs Ilse mv Danique

Haha,.. marieke..

Enne Phira, op wie lijkt hij dan? De ogen heeft hij namelijk écht van een van ons twee..
Ben benieuwd!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan