Wat denken die kleintje toch.. (FOTO'S)

Haha, doordat je dit nu vraagt ga ik ineens twijfelen of het niet een instinker is. Voor mij leken het duidelijk de ogen van z'n vader. Beetje platte ogen (daarmee bedoel ik dus niet heel diep in de oogkassen) en de hoekjes ietwat omlaag. Dat was het eerste wat me opviel toen ik bovenstaande foto zag.
Zit ik goed? (hope so)
Liefs NElleke

Haha,.. Grappig dit.

Nou eigenlijk roept iedereen dat hij MIJN ogen heeft haha..
Qua vorm en de kleur (daar is hij hard mee op weg zeg maar (nu nog blauw/groen))
Zelf kan ik het niet echt zeggen,.. Voor mij heeft hij de perfecte combi van mama én papa. Maar ieder ziet weer zo zijn eigen dingetjes..

Eerder leek hij alleen maar op mijn vriend en nu gaat hij steeds meer op mij lijken. Mijn ouders zeggen daarom steeds voor de grap "hij trekt al wat bij" hahaha..

Hi hi, ik herkende het direct, dat dromerige!
Ik vraag me regelmatig af: wat zou er in dat koppie om gaan en waar zou hij aan denken.
Ik heb inderdaad ook zo'n droom foto:

Daar zat hij dan, met zijn broodkorst te staren naar niets!

Groetjes Fennie en Jente

Tja, wat zou er toch in zijn hoofdje omgaan op dit moment?? Volgens mij zag hij een vogel over vliegen.

Hey man, wat wil je nou nog meer? Heerlijk in de bossen in het zonnetje!

Jemig, daar komt ze weer aan met haar camera. Nou, daar gaat ie nog een keer dan!!

Groetjes Fonske (en Siebe)

Yoëll kan heel arrogant naar iemand kijken als we in de winkels zijn en diegene gaat koetie koetie staan doen naar hem, hahaha.
Ben bang dat die blik dus erfelijk is, ik heb hem, m'n zus heeft hem, m'n moeder en mijn oma ook

Pauline

Ps Ik krijg heel moeilijk van die blikken op de foto, want zodra hij de camera ziet is het lachen geblazen.

Hoi hoi,

Ik heb er 2 uit de oude doos:

Hier is Isa bijna 2 weken en dan al heeeeel wijs!!

En hier is Isa bijna 3 weekjes en ze ligt er echt zo bij van, laat mij maar hier liggen, ik mijmer wel gewoon wat door over het leven!!

Grtz. Poppetje71

Geweldig he die "droom"foto's.
Ik heb nog een mooie van Yenna ( mag wel he....)

Op vakantie in centerparcs zat ze zo aandachtig naar die grote vissen te kijken.
O, en als ik die foto zie denk ik meteen, wat gaat het hard ( ze wordt 1 mei al weer 3 )

Groetjes Marina.

Ik heb er nog 1 van Yari uit de oude doos gevonden.
Hier was hij een week oud.

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan