Ja het is hee sneu voor je kindje. Ik heb een paar boeken onder de poten van het wiegje.. maar eerst had ik er teveel en toen zakte hij helemaal scheef naar beneden
Voedingskussen is een goed idee! Nee cb zal het niet oke vinden maar zoals je zegt hij slaapt! Tot ze zich gaan omdraaien kan dit geen kwaad lijkt mij! Ik zet hem overdag of savond als hij echt last heeft gewoon op de tafel in de maxicosi en laat hem dan daar lekker in slapen.
Ik had trouwens ook nog nooit van A.R voeding gehoord misschien de moeite waard om ook eens te proberen. Ik merk trouwens dat de darmkrampjes iets minder worden en dat dat al heel vee scheelt en hij steeds vaker tevreden is en al een beetje lacht?
woombie ken ik niet ga ik ook eens naar kijken! we moeten maar zo denken het gaat over!
Ik had trouwens ook nog nooit van A.R voeding gehoord misschien de moeite waard om ook eens te proberen. Ik merk trouwens dat de darmkrampjes iets minder worden en dat dat al heel vee scheelt en hij steeds vaker tevreden is en al een beetje lacht?
woombie ken ik niet ga ik ook eens naar kijken! we moeten maar zo denken het gaat over!