Wat denken jullie dat het geslacht wordt?????

HIHI,

Ik heb geprobeerd om het lijstje in te vullen, maar niet helemaal gelukt, sorry. Ik denk dat het een meisje wordt, puur op de gok hoor! Wil iemand mij goed in het lijstje zetten???

Lia

Ik ben er (bijna helemaal) van overtuigd dat we een 2e zoon krijgen. Ik voel me precies zo als bij de eerste en heb ook net zo'n buik! Tijdens de 20 weken echo wilde we het niet weten... zodat de spanning er toch nog een heel klein beetje in blijft. Ik denk trouwens wel iets te hebben zien "bungelen".

Hihi wat grappig! Ik zie meer meisjes dan jongens!
Ik had het er gisteren met mijn vriend over, wat zijn 'voorkeur' is...en hij wil het liefste een jongetje (al is ie superblij met een meisje hoor!) Maar volgensmij is het toch nog altijd een beetje zo dat mannen eerder een jongetje willen en vrouwen een meisje! haha, en dat klopt aardig als ik zo de lijstjes zie!

Ik heb zelf geen flauw idee wat het gaat worden. De 20 weken echo hebben we al gehad maar we willen het niet weten! Dus we moeten nog een paar maanden wachten!

Groetjes, Lieke

Hoihoi!

Grappig dit!
Ik denk dat wij een jongetje krijgen, maar wilde het op de 20 weken echo niet laten zien............dus wachten tot eind augustus dan maar............

Groetjes Rimke

Hi Yeppie,

Je mag weer wat toevoegen hoor: uit de echo van afgelopen week bleek dat het duidelijk een jongetje was, hahaha! Mijn gevoel zat dus helemaal goed.
Ik moet zeggen, ik vind het ontzettend leuk om te weten wat het wordt. Dat maakt het nog echter, als je je baby al bij zijn naam kan aanspreken in je buik... Zijn we daar in ieder geval straks al aan gewend...;-)

Liefz,
Liz

Hoi! Ik denk dat we een zoon krijgen. Onze oudste is ook een jongen, en voel me precies als toen. Ik heb ook dezelfde buik! Op de echo dacht ik ook iets te zien haha! We wachten het af! Groetjes

hey
wij hebben een jongen en dachten toen dat het een meid zou worden
nu krijg ik steeds het gevoel dat het wel een meisje word
ben wel erg benieuwd maar moet wachten tot augustus
groetjes ineke

He meiden,

hier weer de update. Blijf het leuk vinden dat iedereen zo leuk blijft reageren. Het viel mij in ieder geval op dat er veel mensen zijn die denken dat het een meid wordt en dat er met de echo's veelal jongens worden gezien. Hahahahaha.

Maar hier istie dan weer.

Naam
verwacht geslacht
Geslacht echo

1
Yeppie
meisje
meisje

2
Manuelaendani
meisje
jongen