wat denken jullie mannen dat het geslacht word??

hoi meiden,

mijn vriend is er heilig van overtuigd dat het een jongen word, is dit voorgevoel of toch een stiekeme voorkeur??

wat denken de (toekomstige) vaders bij jullie

geslacht maakt me niks uit zolang het maar gezond is.

xx

Hey,
Mijn man en ik denken allebei dat het een jongetje wordt.. Het blijft natuurlijk nog lang spannend maar het voorgevoel is er heel sterk.. Het is ook allebei onze voorkeur, maar uiteraard als het dan een meisje is dan is het ook hartstikke oké! Daar zou ik net zo blij mee zijn..

Volgens de chinese voorspelling zou ht ook een jongetje worden en ik heb begrepen dat deze in 90% van de gevallen juist is.. Ben benieuwd!! We zullen het over 10 weken weten! ;-)

Liefs Debby

Mijn man is van het type dat daar helemaal niet overna wil denken, vind ik weleens jammer. Maar vorige keer werd toch wel duidelijk dat hij een beetje op een meisje rekende. Het werd een jongen. De chinese horoscoop had het ook mis trouwens.
Deze keer zegt dat chinese horoscoop weer een meisje, wie weet?

Mijn man dacht eerst een jongen, maar nu een meisje. Zelf denk ik ook een meisje. Heb alleen maar dochters en ben net zo strontberoerd als bij de andere meiden!

xxx Nienke

Hai wendy,

Ik heb drie meiden en overtuigd dat ik nu zwanger ben van de vierde meid. Papa denkt een jongen maar dat is mer de hoop denk ik en geen gevoel.

Ik las in een ander onderwerp dat jij ook uit amsterdam noord komt. Ik dus ook. Ik ben uitgerekend op 16 juli dus wat dat betreft ook aardig bij elkaar in de buurt, alleen verschillen ietsepietsje in leeftijd. Zitten we misschien bij de zelfde verloskundige?

groetjes Claudia

Haha, ik hoorde bij die 10% waarbij de Chineese voorspelling het fout had. Wij kregen een meid, terwijl daar een jongen uit kwam. Ik heb deze keer eigenlijk niet (meer) zo'n sterk voorgevoel, dacht eerst 100% een jongen,  maar weet het nu niet zo zeker meer. En mijn vriend wil er echt niets over zeggen haha. Hij zou natuurlijk graag een jongen willen, maar vind dat als hij dat uitspreekt hij een meisje te kort zou doen. Maar stiekem... Hij heeft geen voorgevoel overigens. Of dat durft ie misschien ook niet uit te spreken haha.

Volgens mij denken de meeste mannen dat het een jongetje wordt, en de meeste vrouwen dat het een meisje wordt. Het is gewoon wishful thinking!
Ik denk vanaf het begin dat het twee meisjes zijn, mijn vriend ook, maar inmiddels denkt hij dat het twee jongetjes zijn...!
Ach, over 6 maanden weten we het!

Terug
Bovenaan