wat denken jullie mannen dat het geslacht word??

Kijk maar op: http://www.centrale.nl/baby/

Dat zou betekenen dat wij een jongen krijgen, volgens die Chinese voorspelling. Maar: 2 jongens of een jongen en een meisje..?? Afgelopen jaar heeft een collega van me die ook horoscopen trekt voorspelt dat ik een jongen krijg. Maar ik moet zeggen dat ik het echt niet weet.. heb altijd gedacht dat ik jongens zou krijgen, maar ik vind mezelf ook wel een meisjes-moeder. Manlief denkt dat we 2 dochters krijgen trouwens en de voorspellingen verschillen behoorlijk bij familie en vrienden. Geen pijl op te trekken.

groetjes, Rudy

Volgens mijn man een meisje, gisteren liep hij bij de Praxis al naar de roze verfkleuren en ik zei dat hij wel heel erg overtuigd was van  zijn gevoel! We hebben al een zoontje dus misschien ook wel een onderbewuste voorkeur het zou in  ieder geval wel heel leuk zijn. Mijn ouders en vriendin denken ook een meisje ikzelf heb totaal geen  gevoel belangrijker vind ik dat het gezond is.

Groetjes,

Puk

Wij hebben al een zoon en een dochter en mijn man denkt dat we nu een zoontje gaan krijgen... Ik heb echt geen idee.. als het maar gezond is! En over mijn voorgevoel, ik en de chinese kalender zaten er beide keren naast dus daar vertrouw ik maar niet meer op!

hai claudia, waar in noord woon je precies?
ik loop zelf in het bovenij ziekenhuis i.v.m een te hoge bloeddruk.
stuur me anders even een privebericht als dat mogelijk is.
welke verloskundige loop jij?

groetjes wendy

Terug
Bovenaan