Wat denken jullie? Zwanger

Hallo allemaal!
Ik zit dit forum de afgelopen weken te lezen en vond dat het nu wel tijd was om mijn vragen te stellen. Ik ben gestopt met de pil en werd ongesteld op 30 september.

We zijn niet echt bezig met zwanger worden maar het is welkom. Dus we zijn wat makkelijk met voorbehoedsmiddelen. Bijvoorbeeld laatste moment condoom om doen en voor het zingen de kerk uit.

Ik denk dat ik op 13 oktober mijn eisprong heb gevoelt. Steekjes in mijn onderbuik en mijn libido was erg hoog. Op 18 oktober heb ik 's avonds laat enorme buikkrampen gehad. Beetje obsipatie/menstruatie gevoel maar toch niet hetzelfde.

Op 19 oktober en 20 oktober had ik licht roze 'plakkerige' afscheiding. Geen idee wat mijn NOD is of hoe mijn cyclus is aangezien ik al 10 jaar aan de pil was. Wat denken jullie? Meteen al zwanger?

Hopelijk kunnen jullie ervaren vrouwen mij even helpen :)

Alvast onwijs bedankt!

xm
 
Dankje :)

Maarja dat is het probleem...ik zou kunnen testen als ik overtijd ben.. maar wanneer ben ik overtijd??

Geen idee wanneer ik ongesteld moet worden. Ik hou denk maar gewoon een gemiddelde cyclus van 28 dagen aan want heb geen idee hoeveel het was voordat ik aan de pil ging...

pff zenuwslopend
 
ik heb 2 vriendinnen die heel snel zwanger waren. 1 gelijk en een is nog 1 keer ongesteld geweest.

je kan met 4 weken gewoon testen en anders wacht je voor de zekerheid nog een paar dagen.

wanneer je net stopt kan het heel goed zijn dat je ongesteldheid gewoon een maand overslaat, dus wees niet te teleurgesteld wanneer je niet zwanger bent.
 
ik heb 2 vriendinnen die heel snel zwanger waren. 1 gelijk en een is nog 1 keer ongesteld geweest.

je kan met 4 weken gewoon testen en anders wacht je voor de zekerheid nog een paar dagen.

wanneer je net stopt kan het heel goed zijn dat je ongesteldheid gewoon een maand overslaat, dus wees niet te teleurgesteld wanneer je niet zwanger bent.
 
Terug
Bovenaan