Wat denken jullie? Zwanger

Als je denkt dat je de 13e geovuleerd hebt kan je testen 14 dagen erna, dus op de 27ste (dat is woensdag).

Ik hoop het voor je dat je zwanger bent. Heel eerlijk gezegd heb ik alle keren dat ik zwanger probeerde te raken, (13 x in totaal voor 3 kinderen) altijd wel wat gevoeld. Slechts drie keer was het raak. Zeker de keren vlak na het stoppen van de pil waren flink heftig.

Je kan jezelf namelijk erg voor de gek houden. Dat betekent niet dat ik het je niet toewens maar het is een waarschuwing voor teveel optimisme. De teleurstelling komt anders zo hard aan!
 
Ik had dat toen ik met de pil stopte ook.
Je lichaam moet er helemaal aan wennen dat je gestopt bent.
Je voelt van alles en inderdaad ka je menstruatie gewoon een maand uitblijven.
Wat mama van 3 al zegt, je houd jezelf heel makkelijk voor de gek.
Ik geloof dat ik de eerste maanden wel 10x een test heb gedaan. Iedere maand weer teleurstelling.
Nu ben ik intussen voor de derde keer zwanger, na 2 miskramen en deze keer herkende ik het wel een beetje.

En eigenlijk ben je wel erg vroeg als je denkt dat je de eisprong pas de 13e hebt gevoeld.

 
Bedankt allemaal!

Ja je kan jezelf inderdaad makkelijk voor de gek houden.

Vreemd dat als het misschien zo is, dat je het opeens zo graag wil!

Ben ook ff terug mijn pil vergeten en toen was ik er echt constant stresserig mee bezig terwijl ik er nu heel erg rustig onder ben...dat vind ik zo raar.

Maar heb net clear blue digitals besteld via internet (mag wat kosten :p) maar deze kan je ook 4 dagen voor je nod gebruiken en aangezien ik niet weet wanneer die is, is deze test misschien wel handig.

Ga woensdag gewoon doen!
Maarja hoor je ook van die verhalen dat het dan een paar dagen negatief is en na een week alsnog positief

Tjonge jonge gedult is een schone zaak.
 
Hoi Hoi

Je kan bij matcare testen bestellen die je vanaf een dag voor je NOD kan gebruiken.
Je kan ook nog een paar dagen wachten en dan gebruik je een test die je in de winkel kan kopen.

Ik was bij deze zwangerschap gelijk zwanger na het stoppen met de pil.
De vorige keer duurde het wat langer.

Grtz
 
ik was beide keren gelijk na het stoppen met de pil zwanger, achteraf bleek bij de 1e zelfs door de pil heen!
Ik weet dus echt niet mijn cyclus, dus idd maar gewoon gaan testen na een week of 4 toen de menstruatie uitbleef. Bij de 2e eerst negetief en een weekje later positief..Bleek toen ook 1,5 week minder ver zwanger dan dat ik uit zal gaan van de 1e dag van laatste menstruatie.
Succes ermee!
 
Hallo dames,

Vandaag alweer 2 dagen over tijd. Afgelopen dinsdag opeens roze afscheiding, en daarna niets.

2 negatieve testen. beetje bruine afscheiding

Maar geen ongi en geen ongi gevoel!

pfff...komt dit bekend voor?

x
 
Terug
Bovenaan