Wat denken jullie?

<p>Hoi meiden, heb even jullie advies nodig. </p><p>Ben sinds mei 2018 gestopt met de pil en gemiddelde cyclus is 29 dagen. Vorige maand (denk door stress) cyclus van 31 dagen</p><p>Rond de eisprong 16/17 januari flink geklust en 23/24 januari wat vage buikkrampjes onderin en ook wat klachten zoals wat misselijk, lichte acne, moe en ander gevoel in mijn buik. Dus nu net een klein beetje bruine afscheiding. Mijn nod staat op 31 januari (op cyclus van 29 dagen). Toch een innesteling gehad/gevoeld? En wanneer zou ik mijn early test kunnen doen? </p><p>Wat zouden jullie doen?</p>
 
Hoi,
Het zou idd kunnen. Ik zou de test doen op de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden. Weet niet of je dat geduld op kunt brengen (ben er zelf namelijk erg slecht in), anders kun je zo'n vroege test doen. Succes en ik duim voor je. Groetjes!
 
Die early testen kunnen trouwens meestal een dag of 4/5 van te voren. Maar let wel op dat je hcg misschien nog niet genoeg is dan.. Ik heb ook 3 testen gedaan voordat ie positief was. 
 
Die early testen kunnen trouwens meestal een dag of 4/5 van te voren. Maar let wel op dat je hcg misschien nog niet genoeg is dan.. Ik heb ook 3 testen gedaan voordat ie positief was. 
 
Die early testen kunnen trouwens meestal een dag of 4/5 van te voren. Maar let wel op dat je hcg misschien nog niet genoeg is dan.. Ik heb ook 3 testen gedaan voordat ie positief was. 
 
Bedankt voor je reactie cinb. Ja wachten tot mijn NOD is wel een uitdaging ja, haha . Maar negatief testen geeft ook geen uitsluitsel. Denk dat ik probeer sterk te zijn maar of het gaat lukken haha.
 
I know the feeling, dat is moeilijk. Maar de 31ste dat is donderdag min 4/5 dagen is zaterdag/zondag. Je zou een gokje kunnen wagen. Geeft ie negatief aan dan wacht je tot donderdag. Ik ga voor je duimen hoor. Laat je wat weten? Succes!
 
Terug
Bovenaan