Wat denken jullie?

Ja is goed. Hou je op de hoogte!
Denk inderdaad dat ik morgen een eerste poging ga doen. Men wat spannend.
 
Heel spannend! Zometeen lekker proberen te slapen en morgenvroeg zie je wel verder.. Wel goed om het met ochtend urine te doen idd. Nogmaals ik ga duimen voor je morgenvroeg. Ik hoor het wel.. Groetjes!
 
Hoi ik zit met hetzelfde alleen is mijn nod de 30e, vanmorgen een early test gedaan maar was negatief, twijfel nu om maandag nog 1 te doen of gewoon tot de 30e te wachten. Moeilijk hè? Succes!
 
Zoals jullie wel begrijpen was ik echt te vroeg wakker. Heb het gerekt tot 7.30 en de test gedaan. Wat een zenuwen toch. Maar geen streepje niks. Ik wacht af tot de 31e. Het is fijn om snel te weten maar toch ook een soort van klap in mn gezicht als dat streepje niet komt.
En smurfjes jij ook succes met wachten meid. Ik duim voor je!
 
Goodmorning!
Ach jee, ook dat gevoel ken ik maar al te goed. Ik heb ook een paar keer moeten testen en enorm geduldig moeten zijn voordat ie positief was. Misschien is je hcg nog niet voldoende gestegen. Even doorbijten meid. Heel veel succes en ik lees graag van de week hoe het afgelopen is voor je. Groetjes!
 
Ik zou echt wachten tot je NOD. Hoe moeilijk dit ook is... er bestaat namelijk toch een kans dat je met een early test positief test, je denkt zwanger te zijn, en vervolgens toch nog ongesteld wordt. Het vruchtje was in dit geval niet goed of je lichaam heeft niet goed gepakt, heel normaal. Maar jij hebt wel die twee streepjes gezien.
Probeer het toch even vol te houden! 
 
Ik kon niet meer wachten!! Ik heb vanavond een 2v5 test gedaan van de kruidvat. En een heeeeuuulll licht streepje. Ik reken mijzelf nog niet rijk maar dit betekend in ieder geval dat zwanger worden mogelijk is. Hopelijk lopen de streepjes nu op. ( geen idee hoe ik moet uploaden, kon het ook zou gauw niet vinden) donderdag maar weer testen!
Spannend
 
Terug
Bovenaan