Wat denken jullie?

Ik heb aan het begin blaasontsteking gehad en indd daarna een schimmelinfectie ook zalf gesmeerd inderdaad ook niet de inwendige applicaties. Ik heb nu sinds deze week ook weer last ik denk eerder dat het komt dat je veel moet plassen en het daardoor meer geïrriteerd raakt. Ik zou gewoon die zalf  even blijven smeren en kijken of dat helpt dat het iedergeval beetje verzorging krijgt. Zeg maar ook met wassen met lauw water heb gemerkt dat dat ook kan helpen voor de zuur in de vagina aangezien die in de zwangerschap zoiezo veranderd. Ik heb ook keer blaasontsteking gehad tijdens mijn eerste zwangerschap toen was ik indd ook verder na de kuur had ik nog steeds geïrriteerde vagina dat scheen echt door de druk op de blaas te komen. 

Heel veel succes en hoop dat het snel verholpen is. 

Vanmorgen huisarts gebeld en die zag geen verdere groei van bacteriën op de kweek. Ze hebben het voor de zekerheid wel doorgestuurd naar het ziekenhuis om andere bacteriën uit te sluiten die wellicht gevaarlijk kunnen zijn voor de baby tijdens de bevalling. 
Vk gaf aan dat de baby ook voor wat meer druk aan de onderkant kan zorgen. Maar ze gaf wel het advies om gewoon door te blijven smeren, want het kan niet zoveel kwaad. 
Ben benieuwd hoe alles gaat lopen..

Terug
Bovenaan