wat denken jullie?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

had van de week een berichtje geplaatst met de titel "jippie volgens mij komt mijn   eitje eraan"
maar nu begin ik toch weer te twijfelen....

maarja maandag had ik dus een beetje slijm en je kon er beetje draadjes van trekken en woensdag had ik heel erg veel slijm waar je echt duidelijk draden van kon trekken.
en nu heb ik nog wel slijm maar daar kan je weer geen draadjes van trekken. het is nog wel dik en kleverig. (als vrouwen ondermekaar kan ik toch wel in details treden over mijn slijm...hahaha)
wat denken jullie heb ik mijn eisprong al gehad?? ik heb overigs niks gevoeld geen kramp ofzo....maar dat hoeft toch niet perse??

alvast bedankt,

groetjes bri

Hey Bri

Ik denk dat je je eisprong idd gehad hebt.. De meeste vrouwen voelen hier niets van, het is eigenlijk meer een uitzondering dat vrouwen het wel voelen volgens mijn huisarts.. Volgens mij kun jij aan je cervixslijm duidelijk zien wanneer je vruchtare dagen zijn..

liefs Bats

ow jippie.......

nou dan hebben we in ieder geval op het goeie moment gevreeen!!!
vorige maand zaten we er nl. naast omdat ik ziek was geworden en toen had ik ook niet zo duidelijk cervixslijm als nu!!

nou dan is mijn cycles toch korter geworden...gelukkig.

dankjewel batsertje...

liefs bri

Yep, ik weet wel zeker dat je je eisprong gehad hebt!! Ik zal voor jullie duimen!
Groetjes suus.

....dat soort dingen wil ik graag horen.....ben een beetje een onzeker typje....dan begin ik weer te twijfelen enzo...

oke ik heb gewoon mijn eisprong al gehad en we hebben op het goeie moment gesext!!

dan hebben de tarwekiem en theunisbloem echt gewerkt...dat vind ik wel erg leuk.

heb ik dan eigenlijk mijn eisprong op woensdag gehad denken jullie??
op die dag had ik t meeste slijm en daarna niet meer.

liefs bri

.....ik weet het niet meer......

het onzekere typje hier weer.....

nu heb ik weer slijm.....jaja en dat is wel stugger dan afgelopen woensdag en kleverig....en je kan er een beetje draden van trekken...niet zo erg als de vorige keer maar toch....en ik kreeg vanmiddag ineens onwijs pijn in mijn rug echt kramp heel pijnlijk en nu begin ik te twijfelen of dit niet mijn eisprong was ...

en we hebben het vrijdagavond voor het laatst gedaan......heeft het nog wel zin om strax nog te gaan vrijen??(shit hij moet ook nog eens overwerken)

gr bri

O meid ik weet zo goed wat je bedoelt.......Deze maand dus begonnen met tempen en bij iedere daling en stijging dacht ik: dit is 'm!!! Dus iedere keer ervooe en erna van alles ondernomen. Is toch om gek van te worden?!?!?!?! (niet het klussen dan hoor...haha)

Maar goed, ik las net dat je vijf dagen voor je ei al vruchtbaar bent dus volgens mij moet vrijdag dan dus goed geweest zijn hoor. Ik zal maar weer voor je duimen. (ennnneeee gewoon voor de zekerheid je mannetje maar opwachten na zijn late dienst)

Liefs Annet

tja....zucht....ZWAAR IRITANT!!!

had wel eens gelezen dat zaadcellen 72 uur kunnen leven.....let's hope so......maar dat wordt denk ik wel krap aan......geduld bri geduld.....!!!

oja ik was aan het koken....moet weer rennen naar her fornuis...hahahaha

gr bri

Terug
Bovenaan