wat denken jullie?

Hey meis..

Ik heb ook altijd giga pijn tijdens mijn eisprong... tenminste.. dat dacht ik!! Het blijkt dat ik die pijn 1 a 2 dagen daarvoor heb..! Daarmee rekening gehouden de laatste maand hebben we nog een paar dagen extra doorgeklust en raad eens??!!! Ik heb woensdag eigenlijk mijn nod.. en had vandaag het gevoel dat ik ongi moet worden.. Ik heb net getest omdat ik het niet meer kon uithouden en liever nu wou weten of ik idd ongi zou worden EN IK HEB EEN TWEEDE STREEP!!!!! Hij is niet echt heel donker maar duidelijk aanwezig.. Ik zit hier nog te shaken en kan het nog niet geloven..
Nu maar hopen dat alles goedgaat...

Dus wees niet getreurd meid! Het kan nog..
Wens je veel plezier met klussen en hopelijk is het voor jou ook raak!

liefs.. Bats

Dank je!!

Ik geloof het zelf ook amper meid maar als ik naar de test kijk hier zie ik toch duidelijk twee strepen..

liefs Bats

WHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

GEFELICITEERD!!!!!!

WAT ONTZETTEND GAAF!!!!

en hoe reageerde je vriend??   samen jullie eerste kindje toch??

geniet ervan....maar dat doe je vast wel

liefs bri

Hij was vandaag laat begonnen, dus is om 11 uur pas thuis.. Ik heb hem dus gebeld natuurlijk.. hij zat te huilen aan de telefoon de schat... Hij belde net terug en zei dat ie de hele tijd met een big smile zat daar.. en moeite had om zun werk normaal te doen..

Bedankt voor je lieve note.. hoop dat je snel volgt.. liefs Bats

ahh wat ontzettend lief....moet zowat een traantje weg pinken.....

IK WIL OOK ,IK WIL OOK!!!

ik wil ook leuk nieuws aan mijn man geven en dat hij moet huilen en de hele dag moet lachen....

maar ik ben echt heel blij voor je....

wanneer ga je het aan je andere kids vertellen??

liefs bri

Voor mijn oudste dochter Mick van 15 kan ik niks verborgen houden... ze kwam de kamer binnen en zag het gelijk.. zo lief en zo blij als ze was.. Ook Suzanne heb ik het net verteld... ze is 13 en leeft ook altijd erg mee met alles.. ze glimt van oor tot oor...
Voor Daniëlle (8) houden  we het nog ff stil.. want dan weet de hele buurt het binnen een paar uur.. haha..

Hoop echt dat alles goed gaat en dat ze in mei eindelijk hun broertje of zusje krijgen waar ze het zo vaak over hebben..

liefs Bats

Terug
Bovenaan