wat denken jullie???

Hallo dames,
Ik ben hier nieuw op het forum, ik kwam hier altijd toen ik zwanger was van mijn zoontje. Maar voor iedereen die morgen een test gaat doen, en voor iedereen die het nog een andere keer gaat doen wil ik nog even melden wat ik vorige keer had meegemaakt. Ik was net gestopt met de pil, dus ik had niet zo'n goed beeld van mijn cyslus. Ik was alsmaar aan het wachten op mijn menstruatie maar die kwam dus niet.... Uiteindelijk ben ik toen een test gaan doen, was er een van de Etos (niet dat dat er veel toe doet) en daarop was een héééééééééél licht streepje te zien. Ik dacht niet dat het iets was maar mijn man dacht van wel. Ik dacht dat er natuurlijk een streepje moet zitten dat eventueel kan reageren als je zwanger bent. Dus ik dacht dat het streepje dat ik zag niet gereageerd had. Twee dagen later heb ik opnieuw getest met clear blue en daar staat bij de bijsluiter dat ook een heel licht streepje betekent dat je zwanger bent. Omdat het toen dus al twee dagen later was was het streepje ook duidelijker dan eerst. Dus voor iedereen wil ik zeggen: opgelet!!

Groetjes, Lionsmamma.

En en en en en en???
Ben reuze nieuwsgierig naar je test! Hoop voor je dat jullie nu samen liggen te genieten van een vette streep op de test!

Groetjes Bientje

hey endy
nou heb je al een streepje gzien? ik hoop het voor jou ik ben
wel nieuwsgierig laat het os wel weten

dikke kus Queenie

Terug
Bovenaan