Wat denken jullie?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Mijn NOD is pas 4 mei maar sinds een week heb ik gerommel in mijn buik ook een opgezette buik (terwijl ik net 4kilo ben afgevallen) de laatste 2 weken niks afgevallen veel naar de wc,  kramp in mijn buik en borsten die  zwaar en erg pijnlijk zijn af en toe en jeuk over bijna heel mijn lichaam en ook ben ik erg moe als ik opsta en heel de dag door eingelijk.en heb last van mijn rug.En eet ook meer dat had ik bij de 1e ook.
Nu denk ik dus dat ik weer  zwanger ben heb al een zoontje van bijna twee.Bij hem had ik dit trouwens  niet toen merkte ik het doordat ik niet meer in mijn broek paste.
Zou ik al kunnen testen zelf denk ik ik wacht tot 5 mei en dan testen dan heb je denk ik meer van die  stof  aangemaakt als je zwanger bent. Ook heb ik volgens mijn wel een vroegere ei gehad  als normaal.

Graag jullie mening (test heb ik al).

groetjes sandra mama van niels  

Oja en ook nog aardig wat slijm verlies een week lang nu is het minder.

Hoi Sandra,

Mijn nod is ergens tussen vandaag en 1 mei. Ik kies ervoor wanneer de duivels niet arriveren te testen rond 1 mei. Heb namelijk al te vaak een negatieve test gehad en wanneer je te vroeg test is de kans aanwezig dat er te weinig hcg hormoon in je urine zit en dus een negatieve test hebt.

Je moet het zelf weten, maar ik zou toch echt nog even wachten....

Liefs Lientje

Hoi lientje,

Dat idee heb ik ook ik denk dat het nu nog te vroeg is idd. Het zou nu dan 2 weken pas zijn dus wacht ik idd maar, ik heb ook al vaker een negatief resultaat gehad na de 1e. Wel ga ik volgende week zpndag naar ahoy met vriendinnen maar ga niet drinken van alchol nu ik denk dat het zo is. Uit voorzorg.
Bedankt voor je berichtje.

sandra

Dus gezellig met de vriendinnen op stap, leuk! Drink je normaal wel alcohol? Ik dronk al haast geen alcohol meer toen we er voor gingen, dus het valt anderen ook niet op als ik niet drink en ik heb er dus ook geen moeite mee.

Waar ik wel moeite mee zou hebben is filet american met pesto, dat is toch wel favoriet, mmm! Bijna iedere keer als ik ongi ben, dan haal ik een bakje op, een troostprijsje , hihi!

We houden elkaar op de hoogte en heel veel fun met je vriendinnen!!!

Liefs Lientje  

quote: lientje79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-04-2007 10:36:56'));

Dus gezellig met de vriendinnen op stap, leuk! Drink je normaal wel alcohol? Ik dronk al haast geen alcohol meer toen we er voor gingen, dus het valt anderen ook niet op als ik niet drink en ik heb er dus ook geen moeite mee.

Waar ik wel moeite mee zou hebben is filet american met pesto, dat is toch wel favoriet, mmm! Bijna iedere keer als ik ongi ben, dan haal ik een bakje op, een troostprijsje , hihi!

We houden elkaar op de hoogte en heel veel fun met je vriendinnen!!!

Liefs Lientje  

nee Ik drink alleen een glaasje bier of een smirnof als ik op stap ga met de meiden maar dat is maar 3 a 4 keer per jaar dus het zal niet opvallen.Ik ben nl ook aan het afvallen dus zodoende. Maar als ik het wel ben stop ik gelijk met afvallen.
Waar ik zelf meer moeite mee heb is de biefstuk die je ook niet mag heerlijk. voor de rest valt het mee.
We gaan naar de nacht van oranje doen wel elk jaar.

Ik laat het zeker weten als het wel is of ook als we moeten doorklussen.
Ik vind het fijn dat je hier met anderen kan over praten.Mijn moeder en schoonmoeder denken ook dat ik weer in verwachting ben.

fijne dag vandaag ik ga zwemmen met mijn zoontje en mijn zusje

sandra

Hoi Sandra,
Ik zou inderdaad even wachten. Het kost je anders een hoop geld aan testen. heb dat zelf ook een keer gehad. Het is dan toch eigenlijk nog te vroeg om te testen maar ik was zo ongeduldig!!! Een volgende keer ga ik echt wachten tot ik een 1 week overtijd ben. Nog maar afwachten of ik dat ga volhouden natuurlijk .
Veel plezier met je vriendinnen, gezellig!!
Groetjes Tara

als ik jou was zal ik nog ff afw8 ik heb dat in het begin ook gehad en bleek da het tussen me oren zit, onbewustben je er misschien mee bezig, ik had met me vriend afgesproken dat als ik meer dan 2 weken overtijd ben dan pas een test tedoen, ik heb vandaag bloed laten prikken omdat ik al op dag 54 van me cyclus zit en nog geen rd heb heb tottaal 4 testen gedaan waarvan de 3 de posi was en de rest niet, dus ik w8 ff af, misschien eind van de middag uitslag anders maandag, ik hoop vandaag en het is raak, dan kan ik misschien morgen me mannetje verrassen met een papa speen, en me ma en schoonma met een oma speen en me pa krijgt een slabbetje met er op me opa is de beste supporter, hahahha dus wie weet en zo niet w8 de kadootjes gewoon af tot het wel raak is hahahha, xxxxxxxxxxx dus je moet het zelf weten maar testen kan je doen maar denk dat je beter kan w8 omdat je misschien nog teweinig hcg hormonen hebt.

greetz suzette

Terug
Bovenaan