Wat denken jullie?

hoi vandaag ben ik één dag overtijd dus ik heb net de test gedaan en die was negatief?
ik heb last van zere borsten en ik ben erg moe. hebben jullie ook ervaring met negatieve testen ? moet ik dan nog even wachten misschien groetjes wendy

ik zit in het zelfde schuitje alleen ik ben al meer dan een maand overtijd, ik heb 4 tetsten gedaan waarvan de 3 de posi was en de rest nega heb vandaag bloed geprikt dus ff w8, jals ik jou was zal ik pas testen als je meer dan 2 weken overtijd bent, het kan ook tussen je oren zitten wat ik ook had, en misschien nog steeds dat je onbewust er mee bezig bent

quote: demimarije reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-04-2007 12:59:59'));

hoi vandaag ben ik één dag overtijd dus ik heb net de test gedaan en die was negatief?
ik heb last van zere borsten en ik ben erg moe. hebben jullie ook ervaring met negatieve testen ? moet ik dan nog even wachten misschien groetjes wendy

Hoi Wendy,

Als die zwangerschapsklachten kan je ook krijgen als je er teveel mee bezig bent.
Een negatieve test klopt vrijwel altijd, al bestaat de kans ook dat je nog te weinig HCG in je bloed heb. Als je twijfelt aan de test zou ik er over 3 dagen nog eentje tegenaan gooien. Wachten duurt vreselijklang he!?

groetjes Larissa

zo als ik al zei en laris ook, het kan gewoon een soort schijn zwanger zijn,ik zal gewoon w8 tot na 2 weken overtijd dan heb je misschien meer hormonen en anders moet je ff naar de HA gaan

veel s6 veders greetz suzette

Euh, Sandra, als je twee weken voor je ongi zit, ben je nu in je ei week, en ook al is er een bevruchting geweest, van zwangerschapsverschijnsels kan nog geen sprake zijn zo vroeg. helemaal omdat je schreef veel slijm te verliezen zegt dat dat je in de ei zit. ik hoop hartstikke dat je zwanger bent!
succes
Annette

Hoi,
Die zwangerschapsverschijnselen kunnen niet van deze ronde zijn!
Sorry, dat ik het zeg! Je ei is altijd 10 a 14 dagen voor je menstruatie en als jij 5 mei was het toch ongesteld moet worden, dan zou je nu dus ongeveer je ei moeten hebben.
Wel zou het kunnen zijn dat je tenminste als dit niet je eerste ronde is zwanger bent van de vorige ronde! Was je je laatse menstruatie anders of korter ongesteld dan normaal??
Sommige meiden worden de eerste keer namelijk nog weleens een beetje ongesteld. Ook kan je lichaam je gigantisch in de gek houden. Ik weet er alles van.

Groetjes Tamara

bedankt voor jullie reactie, ik ben al moeder van twee kindjes en voor ik mijn eerste kreeg heb ik tien miskramen gehad dus tja een zwangerschap is voor mij altijd super spannend, tja voor iedereen wel denk ik trouwens. mijn jongste is van een tweeling maar mijn kleine meisje overleed een uur naar haar geboorte. En nu alle verschijnselen alleen even afwachten nou duurt het ook wel even voor de hcg echt door mijn bloed stroomt maarja. Net gescheiden en nu zwanger van mijn vriend misschien wil ik het wel allemaal te graag wat is er mooier dan een gehele nieuwe start met ook nog een kindje echt van ons samen.

Terug
Bovenaan