Wat denken jullie?

Die van mij was ook heel licht afgelopen zaterdag! De dagen erna werd hij duidelijker en tot op heden nog geen menstruatie te bekennen. Ik heb zaterdag, zondag en maandag getest. Daarna ben ik opgehouden. En weet niet of het relevant is, maar dit is mijn eerste zwangerschap dus niet na een miskraam..
Hoop dat het voor jullie ook zo positief mag zijn!  

Ik vind die van jou toch iets donkerder dan die van ons maar ik hoop natuurlijk dat die van ons ook zo mooi oplopen. Bij mij is het ook niet na een miskraam maar ik reageer omdat die van mij wel net zo licht is

Ik zie bij beide niets, sorry. Als jullie wel heel licht een streepje zien in het echt, dan zou ik overmorgen zeker nog eens testen met ochtendurine. Succes dames, ik duim voor jullie ?

Als er echt een dun streepje zichtbaar is ben je zwanger. Er bestaat niet iets als een beetje zwanger. :) Test reageert alleen als er hcg in urine zit. Ik zie niks op de foto maar als het wel zichtbaar is ben je zwanger mijn vriendin en schoonzus hadden dit ook heel licht streepje paar dagen later duidelijke streep.
succes!

Oh nee heb meerdere testen gedaan nooit gezien een voorgedrukt streepje. Niet voor de test toen ik wel zwanger was en niet na gebruik toen ik niet zwanger was.

Mijn streepje is donkerder geworden en nu met het blote oog zonder turen ook zichtbaar. Mijn man zag het ook direct 

Terug
Bovenaan