Wat denken jullie???

quote: Babypoppenmaakster reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 18:03:52'));

Hoi Kaylee,

Ik zag dat je hier wat had staan en dacht, ik reageer even want ik heb iets meegemaakt wat er wel iets op lijkt... In april had ikallerlei zwangerschapsverschijnselen, ook al duurde het nog een week voor ik ongi moets worden. Maar ik weet zeker dat ik toen niets in mijn hoofd heb gehaald, want ik was tenslotte nog niet eens bezig met ongi worden.. Mijn test was wel negatief en prompt werd ik daarna dacht ik ongi... Het bleef een paar dagen bij bruine afscheiding en na nog een nega test werd ik pas ecxht ongi, ruim een week te laat. Ook al was de test negatief ik weet zeker dat ik voor die paar dagen wel zwanger was, alle kwaaltjes waren anemlijk ook opeens helemaal weg..

Daar naast krijg je geen streep op je test als je niet het hormoon hebt aangemaakt. Als je streepje licht is dan is het nog erg pril, misschien heb je hertzelfde gehad als ik, een vroeg miskraam en is daardoor je streep vaag gebleven. Ontzettend irritant dat je huisarts zo reageerde, ik geloof er heilig in dat je zwanger was...

Succes met alles en ik zie je wel weer op het topic 'langer dan een jaar bezig..

Liefs Mylène

Dank je voor het antwoord dat had ik dus ook al verwacht en vond de reactie van mijn huisarts ook erg vreemd.

Ikzelf geloof ook dat ik zwanger ben geweest aangezien ik verschijnselen had en die ook meteen verdween toen ik ongesteld werdt.

Ach ja ik zal maar positief blijven en denken dat het op een dag gaat lukken.

Ik hou jullie op de hoogte in de topic langer dan een jaar bezig

Hoi,

Ik denk ook dat je zwanger bent geweest  hoor meid.
Ik zit in ongeveer dezelfde situatie momenteel, moest 2 weken geleden ongesteld worden, maar was overtijd, 2x die week getest: negatief, afgelopen week 3x getest, elke keer een lichte 2e streep en voelde mij ook echt zwanger(dezelfde symptonen als bij m'n 1e zwangerschap): misselijk, moe, pijnlijke borsten, koffie smaakte niet. Vrijdag op zaterdagnacht begon bloedverlies met krampen en nu al 2 dagen behoorlijk veel rood bloed en m'n zwangerschapsverschijnselen zijn weg. Ik ga morgen de verloskundige bellen (waarbij ik met m'n 1e zwangerschap ook heb gelopen) en wil ook bevestiging of het nu een miskraam was of niet.
Moeilijk hoor, je gaat haast aan jezelf twijfelen...snap precies wat jij voelt.
Ik hoop dat je snel zwanger wordt, ik ga voor je duimen.

Nog even een vraagje aan jou, duurde het bloedverlies bij jou toen lang?

Groetjes,
Angel

Nee bloedverlies was bij mij toen niet lang maar anderhalve dag

Wel moet ik even erbij zeggen dat ik altijd al een kort ongestelddagen heb van 3 daagjes

Bij mij wordt het bloedverlies ook al minder, als het zo pril is een zwangerschap, dan kan het goed dat het bloedverlies niet extreem veel is heb ik net gehoord vd verloskundige.

Succes meid met zwanger worden.

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan