Wat denken jullie?

Hoi,

Dit is weer echt zo'n typische rotsituatie, je werk is toch iets wat je met plezier moet kunnen doen en er op zijn minst zonder tegenzin naar toe kunnen gaan, jij moet je in ieder geval niet de grond in laten duwen, want het is duidelijk dat jou instelling juist goed is, je wilt het leuk maken voor de kinderen en probeerd je collega's leuk te benaderen.
Ook ik zou kijken naar een andere baan, 1 waar je wel gewaardeerd wordt en je met plezier naar toe kan!
Wat zijn je opties, welke opleiding heb je, misschien kun je als nanny gaan werken, of bso, of klassenassistent of zoiets?
Met iemand praten lucht misschien wel op, al was het maar om jezelf positiever te zien, want het is toch niet de bedoeling dat je door je werk geen zelfwaarde meer overhoud!
Heel veel succes met het uitzoeken van wat je nu gaat doen en natuurlijk veel beterschap, ziek maar heel goed uit!

Gr MJ

Meid ik herken veel uit jouw verhaal. Ik zou een minderwaardigheidscomplex hebben omdat ik met een afrikaan ga. Ik had toen een baan bij de thuiszorg dat mis ging het was een melkertbaan en ik pikte alles heel snel op en dat was een bedreiging voor de oudere vrouwen dus die hebben mij nog in mijn proeftijd mij er snel uitgewerkt ik moest ook maar met een maatschappelijk werkster gaan praten. En nou kom het ik ga met een afrikaan omdat ik denk dat ik niks beter kan krijgen en weet je wat het mooiste van het verhaal was de maatschappelijk werkster lag zelf in scheiding.
Ik geloof daar allemaal niet zo in meid je ben zelf een topmeid.
Psychologen hebben het uit een boekje ik heb er zelf geen vertrouwen in je moet voor jezelf alles op een rij zetten en het komt goed je ziet het niet verkeerd .Ik ben ook heel recht voor zijn raap geworden kom ook omdat ik bij de brandweer heb gewerkt .
Heel veel succes met solliciteren en laat ze een poepie ruiken .

Wat een flauwe collega, om dat nog effe te roepen door de telefoon... zou je zo opnieuw ziek van worden ;-)
Als ik je verhaal zo lees zou ik persoonlijk denk ik weggaan.
Zelf ben ik geen held in zomaar 'iets' anders gaan doen, maar dit houd je ook niet vol.
Misschien is het idee van maria nog heel zo verkeerd niet, gaan praten met psycholoog of maatschappelijk werk...of misschien bij hun een assertiviteits training doen...dit is goed voor je zelfvertrouwen en hoe je situaties aan moet pakken.

En vraag je voor jezelf af; vind je thuiszorg echt leuk of is dit misschien een uitval naar een andere richting omdat je nare ervaringen hebt op je werk maar je in je hart liever wel met kids werkt?

Heel veel sterkte met alles en ik hoop voor jezelf dat je snel beter bent haha maar voor je collega's en je werk hoop ik dat je nog effe een week (of 2... haha) niet kan werken, zoeken ze het daar maar zelf uit.

Liefs Marina

Hartverwarmend al jullie reacties!!!
Echt super ik voel me heel erg gesteund door jullie en ik heb steeds meer het idee dat ik daar inderdaad weg moet.
Ik ga morgen de ha maar eens bellen want die moet een verwijzing geven voor de psycholoog.
Ondertussen blijf ik rondkijken en solliciteren als ik iets leuks zie, maar idd geen oude schoenen weggooien voordat ik nieuwe heb!
@ mini
Klopt thuiszorg zou ik gaan doen omdat ik t idee heb dat ik daar niet zo veel 'fout'kan doen. Maar ik vind t na 12 jr kinderopvang ook wel leuk om weer ns wat anders te doen, denk ik.Uiteindelijk wil ik graag een winkeltje beginnen maar in niet met deze economie enz.

@ Allen
Dankjulliewel voor alle steun, ik voel me echt gesteund door jullie!!!
Nu ga ik weer op de bank liggen hihi.

hey meid

je bent nog steeds ziek begrijp ik :(
beterschap!!!

en wat goed dat je naar de psygoloog wilt/gaat!
das al een hele stap in de goede richting.
hij/zij kan je bijstaan. zeggen wat je het beste kan doen enz. en jij kan je verhaal kwijt.
heel dapper van je!!!
komt helemaal goed met jou.

succes met solliciteren! hopelijk komt er snel iets leuks op je pad.

dikke knuffel voor jou!

liefs, do

Terug
Bovenaan