Wat denken jullie?

Hey meiden,

Heb net de 12 weken echo gehad.. Alles zag er keurig uit... Mooie dunne nekplooi en beebje lag mooi in beeld..

Toen kwamen we bij het geslacht... Zoals het er nu voorstaat wordt het weer een jongetje... Vraag me alleen af of dat dat nu al wel zo zichtbaar is... Je ziet wel echt 3 bolletjes zitten...

Wat denken jullie hiervan...

Ps: bij de vorige zs zag de gyn het ook al met 13 weken en toen klopte het... Geluk of toch niet??

Groetjes miranda
 
volgens de meeste berichten die ik lees zou dit nog te vroeg zijn...ze zeggen meestal dat je minstens tot 16 weken moet wachten...
In het begin lijken jongens en meisjes nog excact op elkaar...weet niet meer vanaf hoeveel weken dit nu precies verdwijnt...
 
ik kreeg ook echt een jochie met 12 weken!! overduidelijk! ook wij zagen het!!
nou we krijgen toch echt weer een meid!!! (inmiddels 33 weken zw)hihi
het gaat erom of het naar boven of onder wijst..

liefs
 
Hi,

Wij hebben vorige week ook de 12 wk echo + nekplooi gehad. Daar dacht ze ook het geslacht te zien, maar wilde echt niets vertellen, terwijl we het heel graag willen weten.

Ze vond het risico echt te groot. De kans dat je het verkeerd ziet bij deze zwangerschapsduur is namelijk nog erg groot.

We moeten dus nog een tijdje wachten.

Groetjes "zwanger van nummer 2"
 
Hoi,

Vanaf wk 11 groeien de uitwendige delen, dus als het kindje goed ligt zou het zeker kunnen.
Met 20wk krijg je ook weer een extra bevestiging..
Je weet toch niks 100% zeker tot het komt!!

Gr MJ
 
Hoi,

Ik ken al 3 verhalen van mensen uit mijn omgeving waarvan ook bij de 20 weken echo een compleet ander geslacht is genoemd dan het daadwerkelijk werd.
Dat is dus enorm slikken als je al die tijd in de veronderstelling bent dat het een jongen wordt en het bijkt bij de geboorte een meisje te zijn!
Wat dat betreft sluit ik me aan bij MJ; je weet het pas als het er is.

Sta je daar met je blauwe slaapkamer en jongensnaam....hihihihi
 
Terug
Bovenaan