<p>Wij hebben een zoontje van 11 weken. Wekenlang een huilbaby met verborgen reflux en enorme krampen. Dit is nu met nieuwe voeding en medicatie onder controle. Toch gaat er iets nog niet goed en daarom ben ik op zoek naar tips… Hij blijft enorm onrustig overdag, moppert en jengelt zowat continu als hij wakker is.. In zn eigen bedje slapen gaat in de nacht prima, maar overdag slaapt hij enkel op ons. Dan kan hij makkelijk 2 a 3u slapen, leggen we hem in zn bed of box slaapt hij meestal niet of mss 5 min en wordt dan weer wakker… Sinds de geboorte heb ik hem dus de hele dag vast of in de draagzak, dat is de enige manier hoe hij aan slaap komt.. Maar met 6kg is de draagzak niet echt meer vol te houden.. Ik snap niet waarom hij zo onrustig is… Online lees ik veel over regelmaat volgens een vaste volgorde maar dat is hier enorm lastig. Ik kan hem niet standaard na een slaapje voeden want dan voed ik hem veel te vaak, na elk hazenslaapje is niet haalbaar.. Wel doe ik telkens verschonen, eten, boertje en dan knuffelen tot hij in slaap valt. Wakker in bedje liggen is uren huilen of 5 a 10 min slapen… Ik baker hem in en dat laat hij vlot toe. White noise maakt geen verschil..</p><p>Hoe help ik hem rustiger worden? Wat doe ik verkeerd? Ik vind het zo sneu dat hij nket tevreden is… En stiekem worden we er ook knettergek van</p>