Wat doe ik verkeerd?????

Jeetje, meiden, ik zit met knikkende knieen al jullie
verhalen te lezen over die kilo's..... Ik moet er echt nog
10 en ben er pas 5 kwijt. Dus mijn grote vraag......
WAT DOE IK VERKEERD???
Misschien doen jullie iets speciaals waardoor het snel
gaat?? Alle tips zijn welkom!

Knuf Annet
Stef is bijna 5 weken

ook bij mij moeten de kilo's nog verder af, maar gezond eten en lopen daar doe ik het van en ben nu in 3 weken tijd 3 kilo kwijt en ik moet zeggen dat het goed voelt

suc6 ik moet er nog min 10 kwijt van mezelf

water drinken, gezond eten, sporten,  niet snoepen, geen lekker frietje met vette mayo meer zucht.... bij mij gaat het ook nog niet zo makkelijk hoor. Er mogen er ook nog zeker 5 af waarvan 3 perse moet van mij (dat is mijn oude gewicht)

Hoi Annet,

Ik zou niet weten wat je verkeerd doet. Het enige dat ik je kan vertellen dat ik weliswaar al veel ben afgevallen, maar ik woog dan ook 98 kilo aan het eind..... ik begon op 78... Ik weet niet wat je weegt maar als je van jezelf licht bent dan is het denk ik moeilijker om weer af te vallen. Daarnaast woog Maarten bij de geboorte 4380 gram. Dat is dus al bijna 5 kilo, denk daar nog vruchtwater, placenta en de liters vocht bij die ik vasthield (ik had echt van die olifantenpoten... haha.
de laatste kilo's gaan er bij mij ook moeilijker af hoor. Ik ben in de laatste 3 werken maar 1 kilo afgevallen. Dit komt bij mij door de borstvoeding, want ik doe er verder niets aan.

Sterkte met die laatste kilo's.....

groetjes Pauline

pffff moeilijk he!

In het begin ging het snel maar nu....

Ik woog echt 100 kilo en dan heb ik de laatste week niet eens gewogen nu weeg ik 91..

woog 86 dus al te zwaar toen ik begon.

Ik heb zelf hele goede ervaringen met de weight watchers. Mijn zoontje is geboren jan 2005 toen had ik het zo gehad met de kilo's. EN een beetje hetzelfde verhaal als nu in het begin de eerste 10 kilo ging snel maar daarna net zoals nu een week of vier verder. ging ik gewoon weer lekker en te veel eten. Toen ben ik dus ook naar de Weight watchers gegaan ik begon toen met 94 kiloen binnen no time woog ik wooog ik 78... Gemiddeld een kilo per week.....En dat is wel leuk want toen ik weer ging werken was ik zo'n 8 kilo lichter dan normaal. Dus allemaal leuke reacties van collega's en klanten.

De meeste kunnen het gewoon zelf "lijnen"  maar ik niet moet echt een stok achter de deur hebben. Want als ik thuis zit en kijk tv of lekker achter de comp dan MOET ik wat eten... ja ja echt een rare gewoonten.....Dus volgende week ga ik weer naar de Weight Watchers moeten het dieet misschien iets aanpassen want ik geeft nu nog wel steeds borstvoeding...behalve de laatste en eerste fles.

Succes en ik laat het jullie weten!!!!!!!!!!

liefs brigitta

Je bent niet de enige..
Ik ben 19 kilo aangekomen en moet er nog 9 kwijt...en dat lukt voor geen meter!

En het verhaaltje, als je lichter bent gaat het moeilijker...eerder andersom.
Ik had voor de zwangerschap maat 44/46 maar daar kom ik nog lang niet in hoor..
Moet wel zeggen dat ik al jaren jojo met mijn gewicht, en het er heel moelijk altijd af krijg, en daar was ik bang voor. En dat blijkt nu dus weer, het gaat er weer moeilijk af!
Zit vooral op mijn heupen, bovenbenen en die buik he...gadver!

Jaja..ik heb er iets moois voor terug, maar ik wil niet meer dat ze tegen mij zeggen; hoeveel weken ben je zwanger..

Het is pas 6 weken geleden,maar ik hoop binnenkort toch wat meer resultaat te zien.
(ik sport nog niet, maar wandel wel iedere dag n stuk. en let op mijn voeding!)

geef flesvoeding, misschien dat daar ook de boosdoener in zit.

hoi elise,

Erg he die dikke boven benen... zoals je kan lezen zit ik in hetzelfde schuitje...

Gewoon maat 42 daar zal ik blij mee zjn dan kan je ook veel makkelijker en leuker shoppen... 1 jan wil ik rond de 80 kilo zitten.
En ik ga ook weer proberen te lopen elke dag, ik loop zo ie zo elke dag hoor maar ik bedoel min een uur achtrer elkaar flink doorstappen dat doet de kilo's nl goed...

Ook succes brgitta

Wauw wat herkenbaar!!!
Ik ben ook vorig jaar erg veel afgevallen met de weightwatchers! Maar ik
vraag me gewoon af hoe het kan dat sommigen er al bijna af zijn...zonder
lijnen...en ik nog zowat niks kwijt ben!

Goed dan maar de openbaring.... Voor mijn zwangerschap woog ik bijna 83
kilo (was alweer 8 bij na de weight watchers....) aan het einde van mijn zwanger-
schap woog ik iets van 96 kilo!!! Vreselijk!!!!! Maar ja, na de bevalling (van
een zoon van 7,5 pond) gaat er gewoon niks af!! Ik tel dan dus 7,5 pond van
Stef, en de placenta en vruchtwater....zal wel ongeveer 6 kilo zijn. Verder is
er dus nog niks af en ik weeg nog steeds 90 (!!!) kilo. Ik ben nu wel weer
begonnen met lijnen, want 90 vind ik echt verschrikkelijk. Ik ben nog nooit
zo zwaar geweest....

Maar goed, ik zal dus gewoon moeten lijnen...Niks niet veel afvallen na de
bevalling....snik! Misschien kunnen we hier een soort van hulp-groepje starten.
Lijkt me leuk en ook goed voor de motivatie (wil niet meer naar de ww, want
vind het zonde geld..) Maarre....niet liegfen dan he? haha laat maar weten of het
wat is, dan openen we een topic voor de lijnende moeders.

Ehh heel verhaal weer, wat ben ik zielig he???
Kus Annet

Terug
Bovenaan