Wat doe ik verkeerd?????

nou ik ben van de partij!!!!!!!!!!

En alle tips van de WW geef ik dan door aan jullie...

Ik hoor het wel

ohhh wat zijn wij zielig maar een paar kilo lichter zal wel lekker zijn!!!!!!!!ja toch?

xx brigit

Haha zielig?? Wie???
Nou ja, hebben we weer een nieuwe functie toegevoegd
aan het forum! Zal ik meteen even een topic openen??
Lijkt me echt leuk en bovendien ben je dan toch niet
helemaal alleen....

Ik ga effe een onderwerpje aanmaken!
Kus Annet

Hahahahahahaha, ik zit net die lijst te maken, bedenk ik me ineens
dat ik helemaal geen 15 kilo ben aangekomen tijdens mijn zwanger-
schap!! Ik was daarvoor al 6 kilo aangekomen en ben dus eigenlijk
"maar" 9 kilo aangekomen. Waarvan ik er dus al 5 kwijt ben....Haha
wat een tutje ben ik! Maar goed het blijft veel te veel en het blijft ook
een feit, helaas, dat er gaan gram meer zomaar afgaat......

Nou goed, ik ga ervoor!

Gelukkig dat ik niet de enige ben die worstelt met die stomme kilo's.
Ik moet er nog 8 kwijt van de 18 kilo. Mijn buik is bijna weg maar het zit bij mij echt op mijn heupen en bovenbenen.
Maar ik ben er nu serieus aan begonnen, ik vervang nu 2 maaltijden op een dag door een shake, de maaltijdshake van weight care.
Dit gaat volgens mij supergoed want ik ben zaterdag begonnen en kan nu ineensin een  broek maatje 40 ( van mijn zus geleend ).Kon ik vorige week echt nog niet in......
En ik drink nu heel veel water.
Dus hopelijk zet het zo door, ik ga alleen nog niet op de weegschaal staan dat doe ik over een paar weken wel.

Meiden, succes met de kilo's en het is inderdaad wel leuk om een speciale HOE IS HET MET DE KILO'S TOPIC te openen.

Groetjes Marina.

Fijn om even lekker te klagen en dat het verhaal herkend word door meerdere die niet net als sommige boffers snel na de bevalling weer in hun eigen broek kunnen!

Mijn moeder zit ook bij WW, en die gaat mij straks tips geven enzo.

En voor mij...ik zal toch wel mijn hele leven jojo blijven.

Een probleem waar meerdere mee zitten dus. Ook ik moet nog zeker 10 kilo kwijt om terug te gaan naar mijn gewicht voor de zwangerschap. Was ongeveer 20 kilo aangekomen, ben er wel al 10 kwijt.
Het vervelendste vind ik dat ik niet in mijn oude broeken pas, dus ik ben gister
begonnen met   "sonja bakkeren" .

Terug
Bovenaan