Wat doe je als je echt geen zin in heb in eten?!

Ik heb ook niet meer zon trek. Ik moet mezelf echt dwingen om in ieder geval een paar bammetjes naar binnen te werken. Alleen 's avonds ga ik helemaal los. Avondeten heb ik dan geen zin in, maar vanaf een uurtje of 8 wil ik alleen maar snaaien. Na dit een paar keer te hebben gedaan heb ik maar komkommer en cherrytomaatjes met dip op tafel gezet. Eet ik toch nog wat gezonds.

Wat ik trouwens nog wel lekker vind bij het avondeten is salade. Dit eten we nu vaak. Aardappels enzo heb ik ook geen zin meer in.

Vanavond bak ik pannenkoeken voor man en kind, en maak voor mezelf een gezonde salade.

Ik heb de hele zwangerschap al last van verminderde zin in warm eten. Het gebeurd hier regelmatig dat ik wel voor mijn zoontje kook maar zelf een botherham eet. Ik probeer er dan wel wat sla en tomaat op te doen ofzo, maar er zijn ook dagen dat mijn 'warm' eten bestaat uit een botherham met chocopasta.   Ik probeer er wel op te letten om in ieder geval om de dag warm te eten maar dan maak ik het liefst ook iets wat ik zelf erg lekker vind en dat lust mijn zoontje dan weer niet....

Zelf heb ik ook moeite met goed eten. Moet ook altijd alleen eten aangezien mijn vriend in de horeca zit en dus niet thuis eet. Ook het warme eten schiet er wel eens bij in maar dan probeer ik de dag erna bij mn ouders of schoonouders te gaan eten dan weet ik zeker dat ik goed eet. Ik merk ook dat ik meer kleine beetjes ga eten ipv hele maaltijd.

Gr. Sam

op zich heb ik de hele zwangerschap gewoon kunnen eten, maar sinds enkele weken, krijg ik haast niks meer binnen.ik probeer wat vaker op een dag kleine beetjes te eten. maar eet ook veel kwark en fruit. gelukkig is me man niet zo moeilijk en zoonlief vind lekker aarbeitjes en wat meloen bij het avondeten ook wel lekker.

met warm weer, heb ik echt behoeft aan koud,fris eten, niks warms.
aardappels eten we normaal ook al niet zo graag.

nog ff uitzingen
groetjes dees
34,5wk

hier nog een moeilijke eter. Normaal gesproken niet maar nu eigenlijk de hele zwangerschap al. aardappels krijg ik nu echt niet weg,ga ik gewoon van kokhalsen.
vlees en warme groente gaat moeizaam maar het lukt wel om een klein beetje te eten.
Ik eet overdag daarom maar wat meer fruit of een stuk komkommer of paprika of zoiets
oja en heel veel sla, daar ben ik momenteel echt verslaafd aan.
verder slik ik ook al de hele zwangerschap extra vitaminen

Terug
Bovenaan