Wat doe je in de maxi cosi?

Goedemorgen!

Ik heb even een vraagje over wat jullie in de maxi cosi leggen als dekentje oid. Een voetenzak lijkt mij een beetje te warm, ben eind maart uitgerekend, dus kan ook nog half april worden.
Maar omdat het dan misschien nog wel koud kan zijn wil ik iets wat in de maxicosi kan maar evt ook als wikkeldeken in de wandelwagen.

Hoor het graag!

gr mirjam

Volgens mij heb je bij de babyplanet een wikkeldeken voor in de maxi cosi en die zou je eventueel ook in de kinderwagen kunnen gebruiken...
Ik heb daar zelf helemaal niet over nagedacht eerlijk gezegd. ben ook eind maart uitgerekend.. denk ook alleen maar aan mooi weer haha... maar kan inderdaad ook nog wel erg koud zijn...
Je kunt ze ook altijd nog gewoon een wiegdekentje over doen als het wel te koud is..

ik zal er even over nadenken....

Je hebt van snooze baby wikkel dekentjes die niet te dik en niet te dun zijn en deze zijn gemaakt voor de maxi cosi!ze zijn erg leuk maar wel prijzig.

Ik heb wel een voetenzak voor in de maxi cosi maar ben begin maart uitgerekend.
Gr. Tamjo

Heb een hele mooi hoes en voetenzak gezien van
hagou originals.
Alleen erg duur, dus ga eens zien wat ik er zelf van kan maken

Hier de link met foto's
http://www.hagou-originals.com/winkel#

Ben ook eind maart uitgerekend maar in april kan het nog echt koud zijn, vorig jaar hebben we zelfs nog nachtvorst gehad in april en met koninginnedag was het echt koud en regenachtig en dat is 30 april.
Die kleintjes zijn zeker de eerste paar weken gevoelig.
Ga er vanuit dat ik echt nog wel tot half mei wat nodig heb in de maxicosi.

Liefs Marina

je baby hahah, ik had in het begin en verkleiner omdat het hoofdje anders alle kanten opgaat (zat bij de maxi cosi) en afhankelijk van het weer een winterzak of een dekentje. in de zomer deed ik er vaak eerst een luierdoek onder vanwege de warmte.

Terug
Bovenaan