Wat doe je in de maxi cosi?

Hhaha, was ook het eerste wat ik dacht, je kindje,,haha
Ik heb altijd een fleecedekentje in de maxi-cosi, ik gebruik hem alleen in de auto of in het overdekte winkelcentrum op de boodschappenkar!
Je hebt idd speciale zakken voor de maxi-cosi, dat is wel aan te raden als je hem ook als opzet gebruikt voor je wandelwagen!
Liefs MJ

Mijn ander 2 kids zijn ook van maart/ begin april.
Heb nog nooit een voetenzak in de maxicosi gehad. Bij mijn dochtertje (zij is van 30 maart) heb ik een fleecedekentje gebruikt en bij mijn zoontje ( hij is van 9 april) was het heel warm het was iets van 25 graden dus geen dekentje hoeven gebruiken!

Mijn kids groeien snel en zijn meestal na een half jaar al uit de maxicosi gegroeid!! Dus in de winter zitten ze er niet meer in!

Groetjes Anne

Ik heb wel de voetenzak erbij genomen. Ben half maart uitgerekend maar het kan dan nog heel koud zijn. En ik wilde de voetenzak er perse bij voor een eventueel volgende baby. Straks zijn ze niet meer te krijgen. Bij mijn kinderwagen zat een bijpassend fleece dekentje, dus die kan mooi voor de kille maar niet extreem koude dagen hahahah. Ben overal wel op voorbereid.

Terug
Bovenaan