Wat doen de april mama's in het dagelijks leven?

Ik ben werkzaam in de zorg. Momenteel loop ik stage als leerlingverpleegkundige op de afd. chirurgische dag behandeling. Per half november ga ik naar een afdeling voor ouderen met lichamelijke klachten. Zal erg zwaar worden want heb veel last van rugklachten. Ik werk
32u in de week. Zou graag na die tij 28 uur gaan werken maar dat is maar net of we een goede en flexibele oppas kunnen vinden die ook betaalbaar is.. En of ik regelmatig late diensten kan draaien.

Ik werk op een sorteerbedrijf met fruit. Ik werk sinds aug dit jaar al minder ben van 25,5 uur naar 16,5 uur gegaan 2 hele dagen en 2 ochtenden onder schooltijd van mijn zoontje. Straks wil ik 2,5 dag blijven werken dus zal ik ongeveer 13,5 uur gaan werken.

Ik ben moeder v dochter 1,5jaar & werk 4 dgn als onderwijs ass. In het speciaal onderwijs. Kinderen met gedragsproblemen. Ik heb de pabo en sta af&toe ook voor de klas. Pittig&leuk. X

Ik ben docent en werk drie dagen op een school in het voortgezet onderwijs. Daarnaast werk ik 2 dagen bij PostNL, waar ik in dec mee ga stoppen. Blijft over mijn halve baan in het onderwijs en dat vind ik prima met de zorg voor de kleine erbij.

Leuk om te lezen wat iedereen doet!

Ik ben microbiologisch onderzoeker, ik doe onderzoek naar de verhoudingen bacteriën in de darm. Om verschillende redenen: welk mengsel baby-voeding is het beste, waarom krijgt een kind nu diabetes, heeft antibioticagebruik van de moeder invloed op de darmbacteriën van het ongeboren kind enz.

Dat doe ik 20 uur per week, maar meestal werk ik me in die tijd een ongeluk om al mn werk af te krijgen. Voor de kinderen is 2,5 dag in de opvang echt een maximum, dan zijn ze echt kapot en slapen ze de daarop volgende dagen thuis bijna dubbel.

Hoi, ik werk op een callcenter als medewerker aan de telefoon, werk maar 24 uur per week, omdat ik al een dochter van 4 heb, straks met de 2e zal ik dat aanpassen naar zo'n 16 tot 20 uur per week

Terug
Bovenaan