wat doen de BV mama's met bijvoeden?

Hoi!

Ik wacht ook tot 6 maanden, daarna wil ik gaan bijvoeden met de Rapley methode.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, ben ook nieuwsgierig naar haar reactie. Maar op de een of andere manier vind ik haar nog zo klein! Kan me gewoon niet voorstellen dat ze het nu al lekker vindt. Ze komt ook nog niet geinteresseerd over als ik eet. Ik laat het na die 6 maanden een beetje aan haar over. Er komt nog genoeg tijd om vast voedsel te eten...

Groetjes Bebek

Hoi,

Ik ben vandaag naar de cb gegaan vanwege de afname van mijn bv... meer regeldagen dan gewone dagen...en omdat Joshua geen kv wil drinken. (eigenwijs mannetje!)  Ook was hij niet echt gegroeit de laaste weken dus heb nu het advies gekregen om met bijvoeding te starten... (dat deed ik al dus moet je voorstellen als ik dat niet gedaan had dan was hij misschien afgevallen???).

Beginnen met groente zegt ze probeer 1 potje te geven per dag.. (moet dan 2 keer op een dag doen want hij eet geen potje in 1 keer op) Dit doe ik tussen de voedingen dus bv twee uur later half potje en dan 2 uur later weer bv. (al wil hij soms wel eerder drinken) Er komen bij mijn family veel allegie voor maar je kind goed te laten groeien is belangrijker dan evt allegieen.

En de kv blijven aanbieden ook al drink hij die niet die ik ook mag aanbieden in pap (rijstebloem). Duur zo, maar goed ik heb wel alles voor mijn kind over, dan maar oude kleding dragen..

Dus ik had mijn moeder gevoel/instinct aardig goed....

succes en luister gewoon naar je kind! Mijne had steeds honger na bv dus....

grt suuz mv joshua 8-2-07

Terug
Bovenaan