Wat doen jullie aan de voetjes?

Ok, het weer is nu weer wat minder helaas, maar met dat warme weer van afgelopen weekend wist ik even niet zo goed wat ik aan de voetjes moest doen. Sophie loopt nog niet, dus echte schoentjes heeft ze nog niet nodig, anders zou ik sandaaltjes kopen. Ze draagt nu altijd leren slofjes, maar die zijn volgens mij wel vrij warm. Heb je die ook in open varianten? Of doen jullie niks aan de voetjes?

Tja, het zijn niet de grootste problemen, maar ik ben wel benieuwd wat jullie doen!

De slofjes zijn idd best wel warm. Vorige week met dat hete weer deden we meestal alleen maar sokjes aan of gewoon thuis op blote voetjes.
Bij www.baby-schoenen.nl heb je voor meiden wel een soort ballerina schoentje.

Hai,

Mila wil niets aan haar voetjes. Schoentjes, sokjes alles weet ze uit te krijgen. Ze loopt dus gewoon lekker op blote voetjes. Ze loopt binnenshuis al wel aan de hand en soms 2 stapjes los. Buiten tillen we haar gewoon of zit ze in de wandelwagen.

Liefs

de schoenen die ze nu hebben, zijn meer voor de sier als ze in de wagen zitten.... zodra ze gaan kruipen of lopen (langs de bank of met duwwagen), dan zitten ze al in de weg omdat ze scheef gaan zitten.... je ziet ook dat ze ze proberen te vermijden. thuis lopen ze lekker op blote voetjes en als het heel warm is, ook in de wagen als we ff naar de supermarkt gaan....

hoi,

mijn dochtertje wil geen schoentjes aan ze trap netzolang totdat ze uit zijn haha....
dus heb altijd sokjes aan en als erg warm weer is lekker blote voetjes.....

groetjes jantina

Hoihoi,

Evy heeft thuis meestal niets aan haar voeten. Sokken trekt ze uit en haar sloffen (lange sokken met antislip) ook na verloop van tijd.
Als we ergens heen gaan, krijgt ze wel een paar schoenen aan, maar ook die heeft ze vrij snel weer uit. Maakt niet uit, wat voor een sluiting, mevrouw weet alles uit te krijgen.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Terug
Bovenaan