Wat doen jullie aan de voetjes?

hallo wat een goed onderwerp ik zit met hetzelfde,
Tarik heeft een hele brede voet net als zijn vader, dus zootjes zijn voor ons geen optie jammer genoeg,
nu heeft hij meestal blote voetjes en heb ik van geox zo'n paar kruipschoentjes gekocht met het zooltje er precies tussenin niet te dik en ook niet te dun,
maar dat is met dat warme weer veel te warm.
hij zit met mooi weer ook wel in de loopstoel achter thuis, en kan dan niet op blote voetjes ik wou sandaaltjes kopen maar zijn voetjes zijn te breed.
het is wat he?
waar wij al niet problemen van kunnen maken.

groetjes mascha

Hoi mascha,

Zijn sandaaltjes van teva ook te smal?? Meestal is dat merk toch gebouwd op een brede voet, in ieder geval voor volwassenen wel (ik kan het weten, want ik heb super brede voeten)

Liefs Jen

Leuk om te lezen! De meeste kids zijn dus niet zo'n fan van schoenen haha! Ik had vorige week nog heel schattige halfopen witte gympjes (ja lekker handig, wit, met kruipen!) gekocht, wel met een heel zacht zooltje maar die heeft ze dus ook binnen een minuut uit. We gaan maar voor blote voetjes als het warm is, voorlopig kan ze met dit weer trouwens gewoon weer de leren slofjes aan. Die hebben wij overigens van Boumy, maar die zijn geloof ik just heel smal dus dat is voor Tarik ook geen optie vrees ik.

wij hebben voor Mika van die sloffen (lange sokken) met dikke antislipzool. Hij kruipt of loopt nog niet. Z'n grote zus heeft daar ook in het begin mee buiten gekropen en gelopen, toen ze net leerde lopen. Lekker soepel en voldoende warm.
En ja, hij trapt ze ook wel eens uit; als het warm genoeg is gaat hij dan verder op blote voeten en anders blijven wij ze stug weer aantrekken.
We hebben nog geen schoentjes voor hem; dat komt wel als hij echt goed kan lopen.

Sindskort hebben wij superzachte stoffen schoentjes die redelijk goed vastzit - andere schoenen gaan uit binnen enkele minuten. Hetzelfde met sokken. En af en toe mag zij met blote voeten rondkruipen maar ik vind het fijner dat er iets is. De hond likt graag aan blote voeten en voetjes en dat vind ik smerig maar Celeste vindt dat juist leuk...

Mor 74

Terug
Bovenaan