wat doen jullie aan om in het ziekenhuis te bevallen?

A

Anoniem

Guest
ik heb mijn koffertje al weken klaarstaan en er werd toen geadviseerd om een zwart t-shirt mee te nemen   om in te bevallen.
maar dat is met korte mouwen en lijkt me nogal koud.
wat nemen jullie mee om in het ziekenhuis te bevallen?
gr lisette

Ik weet niet hoe warm het is op de verloskamer, want toen ik daar van de eerste onverwacht ben beland en vrij snel toen naar de OK ben gereden, heb ik geen herinneringen daaraan.
wel weet ik dat het op de kraamkamers heel warm is, vooral omdat de matrassen allemaal voorzien zijn van plastic hoezen, dus erg warm.

Ik neem een pijama/shirt mee in donkerblauw zodat de evt bloedvlekken (mocht ik op natuurlijke wijze bevallen, niet zichtbaar zijn).
En daarnaast neem ik een badjas mee. Als ik het dan te koud krijg met die korte mouwen, dan kan ik die aandoen.

gr mama van MD

He he

Nou ik wil thuis bevallen, maar ik heb voor thuis en in het ziekenhuis gewoon een
t-shirt, hij is iets langer maar ook niet mega lang, hij is grijs en er staat een grappig
figuurtje op met een slaapmuts! Wel korte mouwen, maar mijn zus zei dat je
het tijdens de bevalling behoorlijk warm kunt hebben!

Maar voor mij is het ook de eerste dus ik weet het ook niet zo goed!

Liefs Patricia

37 wkn

Hoi hoi,

ik heb een halve dag op de verloskamer gelegen en ik moet zegge, het was er héél erg warm!!!
Ik doe een rood ponnetje aan van snoopy, hihihi... met korte mouwen!!
Is er echt warm hoor...

Liefs,
van ons...

he meissie, ik had toen met de bevalling. ook een een wat langer shirt aan met korte mouwen, maar ik had wel een paar sokken meegenomen!!!gelukkig, ik had zulke koude voeten!! ik ben heel knap met sokken aan bevallen haha!! en als je het echt heel koud hebt dan krijg je altijd een extra deken!!
meid heel veel succes, ik hoor het wel als het zover is!
doei doei
xxx wendy

Idd, dat hebben ze mij ook verteld en ik heb dan ook maar gezorgd voor warme bedsokken... hehe... lijkt me idd heel sexy hihihihi...

Liefs,
van ons...

Hoi

Bij mijn eerste ben ik thuis bevallen en had gewoon een oud t shirt en
sokken aan. Mijn god wat had ik het heet. Die kachel werd toch hoog
opgestoken. En ik had ergens gelezen dat je last kon krijgen van koude
voeten. Maar daar had ik totaal geen last van. Mijn sokken stonken een
uur in de wind van het zweet. Ik vroeg al of de kachel uit kon, maar
die moest aanblijven omdat het anders te koud is voor de baby.
En het was die dag al zo heet. En dat in april!! Maar ik zet ook wat
warms klaar, want je weet maar nooit.

Veel succes en liefs Cindy

hoi hoi

bij me zoontje ze bevalling   moest ik ook naar het ziekenhuis  
ik ben daar onder de douche gaan staan   en toen ik persweeen kreeg wist ik niet hoe snel ik op bed moest komen
ik heb best lang geperst 1 uur en 45 min     zweette me kapot   en lag naakt daar op bed
maar op dat moment intereseert je dat helemaal niks

dit keer doe ik een topje hempje aan maar in ieder geval geen lange mouwen   wand warm krijg je het wel hoor

Terug
Bovenaan