Wat doen jullie allemaal in je verlof?

Ik moet nog 2.5 week werken, eigenlijk tot 1 week voor de bevalling maar ik heb er toch een weekje extra bij gepakt.
Verheug me dus mateloos op al die dingen die jullie schrijven! ;-) Heerlijk man, lekker lezen, rondhangen, beetje in de keuken bezig, !! Natuurlijk als je nergens last van hebt, kun je daarvan genieten. Succes aan degenen voor wie het toch wat verpest wordt door pijn of extreme moeheid.

Ik herken het! Ik zit al vanaf 10 december thuis. Was van mijn paard gevallen met 25 weken, zul je net zien: Nog nooit ervanaf gevallen in 15 jaar en nu ik zwanger ben dus wel! Gevolg: Gekneusde stuit en gebroken vinger. De maand december vloog ik echt tegen de muren op, kon vanwege mijn stuit eigenlijk niet zitten, liggen en lopen. Mocht verder niet autorijden met mijn gips.
Toen mijn gips eraf ging en ik iets minder last kreeg van mijn stuit, kreeg ik veel last van bekkenklachten. Verder was mijn vinger nog niet goed dus ben vorige week geopereerd en zit weer in het gips!
Kan nu wel langer zitten dus heb de geboortebedankjes zelf in elkaar geknutseld (misschien een tip?).
Verder moet ik zeggen dat het wel went, ik heb mij niet meer zoveel verveeld als in het begin. Beetje lezen, computeren, fimokralen en cupcakes maken en koffiedrinken met anderen....Af en toe wat kleine huishoudelijke klusjes. Van de week een ochtendje op mijn neefje van 5 maanden gepast, alvast een beetje 'oefenen'.

Maar van mij mogen de laatste weken best opschieten zodat ik lekker voor mijn kleintje kan zorgen en hoop ik mijn bekkenklachten verdwijnen.
Het leuke van in het voorjaar uitgerekend te zijn, lijkt mij dat je lekker mooi weer hebt om met de kinderwagen eropuit te gaan!

@ supertje.... administratie van caravans??

ik heb tot 1 oktober bij een caravan bedrijf in drachten gewerkt op de administratie en de debiteuren/ crediteuren beheer...

Terug
Bovenaan