Wat doen jullie allemaal voor beleg op de boterham??

quote: Mariska1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-03-2008 19:46:14'));

Hoi Sas,

Ik geef Feline eigenlijk (bijna) nooit zoet op brood (man heeft lastig gebit met veel gaatjes)
Ze krijgt: Kip, kaas, smeerkaas, pate/smeerworst

X Maris

Hey Maris!!

Nee ik eef Rik ook niet teveel zoet. Hij mag van mij in het weekend een oterham met zoet en een tosti (zaterdag en zondag). Ik vind de kipfilet wel weer eens een goede afwisseling.

Bedankt!!

Dikke knuf!

Saske mv Rik 04/07/07

quote: mama van een prachtmeisje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-03-2008 20:40:36'));

hoi hoi, hier hebben we fruit, appelstroop en smeerkaas geprobeerd, dat ging de eerste happen goed, maar daarna wou mevrouw niet meer!
Ben er door nood (oppas had geen beleg wat ze mocht) achtergekomen dat ze binnen no-time een hele boterham opeet met alleen boter! karig lijkt me maar tja als zij het lekker vindt!!  Voor hun maakt het niet uit hoor denk.
groetjes!

Hoi hoi,

Inderdaad, Rik eet dit ook weleens! Maar beleg is toch meer in de smaak van hem!

Bedankt!

X Saskia
mv Rik 04/07/07

Hoi hoi.

Ik geef Lune alleen maar boter op brood. Niet omdat ze niets anders mag, maar ze wil gewoo niets anders op brood. Heb het wel eens geprobeerd, maar ze neemt dan een stukje brood, kauwt er een beetje op en spuugt het net zo hard weer uit. En dan mij aankijken met een hoofd van: wat probeer jij nou bij mij te doen?  Hahahaha.

Groetjes Jolien

Hier nog een klein meisje dat alleen boter lekker vind.
Papa had van het weekend jam op haar broodje gedaan.
Ze heeft het helemaal opgegeten.Ik maandag ook gedaan
en na 1 hapje had ze alweer genoeg.
Dus van mij krijgt ze lekker brood met boter.
Ik geef haar wel goede start van blue band.Voor mijn gevoel
zit daar iets meer in dan gewone boter.

Groetjes Jessica

hoi,hier is het assortiment ook appelstroop-leverpastei-smeerkaas.
maar ik las in t opperdepop boek dat je byv ook fruit erop kan doen met een plakje kaas en dan in de oven effe..misschien is dat wat?groetjes

Terug
Bovenaan