Wat doen jullie als jullie man zo doet???

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben getrouwd en heb een dochter van 1,6 en woon samen met mijn gezin. Ik heb vannacht iets heel raar gezien in zijn mobiel. Hij chat met sexy meisjes ze delen hun foto's met elkaar blablabla. Ik ben heel erg gechrokken ervan. Ik heb vandaag hem gevraagd waarom doe je zo. Hij zegt ik geef je alles, je hebt alles thuis, wat is jou probleem als ik met andere meisjes chatten.</p><p>Wat zouden jullie doen in zulke situatie en wat zou jullie reactie zijn??? Graag tips.</p><p>Groeten</p>

Heel boos worden en zeggen dat ik t niet accepteer in een relatie. Dus dat hij een keuze heeft: chatten met die meisjes of mij en mn kind. 
Het argument van ik geef je alles slaat helemaal nergens op. Als jullie een goede relatie hebben, hoeft hij niet met andere meisjes te chatten en foto's te sturen en ontvangen.  
Heel veel sterkte hiermee!

Waarom heeft hij die behoefte? Mist hij iets bij jou misschien? Ik zou het zeker niet pikken van hem. Hij heeft dan geen sex met ze maar vind foto's naar elkaar sturen echt niet kunnen. Eigenlijk gaat hij gewoon vreemd met die meisjes, tenminste zo zie ik dat. 

We hebben heel goed contact met elkaar, zelfs hij zegt mij je hoeft niet te werken, blijf thuis met de kleine meid. Hij zegt dat ik hou van jou, ik doe die chatten alleen voor fun. 

Het mag in zijn ogen dan maar voor de fun zijn, maar ik zou het ook niet pikken hoor. Het lijkt me erg kwetsend voor jou, dus als hij echt van je houdt, zoals hij zegt, zou hij er voor jou mee moeten stoppen.

Sorry hoor maar als ik in jouw schoenen stond had ik hem per direct verlaten. Ook al ga jij met hem praten, hij gaat dit blijven doen. Blijkbaar ziet hij niet in hoe speciaal jij bent. En dat hij je alles geeft, sorry hoor maar dat is echt belachelijk want ik zou dat niet eens hebben gezegd als man. Zo kan je ook zien dat hij zoiets heeft van; je zeurt, ik geef jr alles dus moet jij je mond houden. 

Terug
Bovenaan