Wat doen jullie als jullie man zo doet???

Wegwezen...
Wat een gebrek aan respect voor jou als moeder en als vrouw! En wat een vreselijke reactie om te zeggen dat dit gedrag mag, alleen maar omdat hij voor je zorgt. Dat is echt geen excuus!
En.. van het een komt helaas vaak het ander (als dat al niet is gebeurd)  

Wat een gelul voor de fun geen enkele man chat met een vrouw voor de fun zeker niet als ze sexy zijn ..
en wat dan als hij je alles geeft ik neem aan dat jij het huishouden doet eten kookt en jullie kindje verzorgd dus jij geeft hem toch weer wat jij kunt 
en als het niks raars zou zijn wat hij doet hoezo heb je er dan achter moeten komen omdat je in zn telefoon keek en niet omdat hij het je verteld heeft 
wat je hier mee moet ? Als jij het biet accepteerd dan zal hij er toch mee moeten stoppen en wilt hij dit niet dan moet je kijken wat je dan wilt met de situatie 

Ik zou als de sodemieter gaan solliciteren en gaan werken. Zorgen dat ik (financieel) onafhankelijk ben. Dan kan ik weg wanneer ik wil. Het zou mij heel erg kwetsen, maar vind het nog niet dusdanig dat ik daarvoor alles verlaat. Dat hangt af van wat de nabije toekomst brengt. 

Terug
Bovenaan