Wat doen jullie in de eerste weken van je zwangerschapsverlof??

Lieve mama's in spe!
Ik heb een vraagje, ik heb vanaf deze week verlof. Ben 36 weken zwanger maar alles al (volgens mij tenminste) zover geregeld!
Ben pas verhuisd van Den Bosch naar Deurne en ken er nog niet heel veel mensen. Zou er wat voor over hebben om te mogen werken want verveel me eigenlijk best wel...
Wat doen jullie tijdens de eerste weken voordat de kleine er is??

Veel liefs Monica
 
Lekker dvd' tjes kijken, nog wat verhuisdozen die uitgepakt moeten worden?

Wandelen? Een goed boek lezen...Lekker uitgebreid koken voor je partner?

Of gewoon eens ouderwets aanbellen en je voorstellen bij de buren? Wie weet is er een thuisblijfmama en kan je meteen een koppie koffie doen om elkaar te leren kennen?

Succes!
 
oh,....... ben jaloers op je.

Ik heb vandaag juist een lijst gemaakt met alle dingen die nog moeten gebeuren naar mijn idee.

Als je echt helemaal klaar bent, kun je lekker lezen, dvd kijken, bellen met vriendinnen, lunchen met vriendinnen etc. Lijkt me een heerlijk vooruitzicht.

Veel succes en geniet ervan.

 
Gewoon doen waar je zin in hebt! Ik ben nu 37 weken zwanger en ben juist heel moe en ben niet zo heel mobiel meer. Mijn dagen zijn dus gevuld met een beetje huishouden, boekjes lezen en heerlijk slapen!

Lekker genieten dus.

Groetjes Danielle
 
toen ik zwanger was van de oudste deed ik nog van alles in mijn verlof.
Scheelt wel dat het toen voorjaar/zomer was en eruit gaan dus ook gewoon lekker was.

Ik had expres wat van die kleine regeldingetjes bewaard voor mijn verlof. Moest toen nog een aankleedkussen enzo. Echt van die kneuterdingen haha.

Maar ook in de ochtend rustig aan beginnen, keer midden op de dag in bad met een goed boek of een lekker bladerblad, heerlijk vond ik dat.
Had niet veel vriendinnen met kindjes toen, maar daar sprak ik tot de geboorte tijdens mijn verlof nog lekker mee af.
Keertje naar de kapper, bioscoopje + uit eten geregeld voor mij en mijn vriend.

Ja ik kwam de dagen prima door toen.

Ben nu 35 weken zwanger van de 4e en tja, nu verveel ik me helemaal geen moment meer haha.
 
Bij mijn vorige zwangerschap, in de zomer, heb ik door de hitte niet veel kunnen doen. Alles was ook al geregeld. Ik heb de enveloppen voor de geboortekaartjes toen geschreven en verder lekker lezen, en heb vreselijk veel films en series gekeken toen. Echt van die series waar mijn man van gruwelt dus dat kwam mooi uit dat ik die toen kon kijken.
En ik sliep lekker uit dus dat scheelt ook alweer iets om te helpen de dag door te komen
 
zo weinig mogelijk. het wordt straks zo druk. hihi
bij mijn dochter ging ik kleertjes wassen en het hele huis poetsen, maarja na 3 weken is dat ook wel weer schoon:p
 
Een gezellig dorp Deurne ( woon zelf in Helmond).
Op de markt in Deurne kan je erg goed lunchen, dus dat zou ik vooral gaan doen. Met wat geluk leer je dan direct ook wat mensen kennen.
 
Terug
Bovenaan