Wat doen jullie in de eerste weken van je zwangerschapsverlof??

Ik zit al vanaf de 14e week thuis, mijn contract werd door de zwangerschap niet verlengt.. De eerste weken ben ik enorm aan het poetsen geslagen... nu moet ik nog een kleine 12 weken en doe het nu lekker rustig aan...

Koffie drinken met vriendinnen, de boel qua poetsen wat bijhouden en vooral veel ontspannen... Met een goed boek op de bank of een leuke dvd reeks kijken.....

Het is niet voor niks dat je verlof krijgt... is ook om je lichamelijke rust te geven in voorbereiding op de bevalling!

Probeer iig zoveel mogelijk te GENIETEN van je vrije tijd!!
 
Ik ben nu 28 weken zwanger van de eerste en ben zooooo bang dat ik me ga vervelen tijdens mijn zwangerschapsverlof (ben al ver klaar met alles voor de baby) ... ben ondernemer, dus kan natuurlijk langer door gaan en er is dan ook altijd wel werk te bedenken / vinden, maar je da's gelijk ook het gevaar.
 
Klinkt als een goed moment voor velen om te leren ontspannen! ;-)

Ik zit de hele zwangerschap al thuis en wordt steeds minder mobiel. Heb dus alles in huis, moet nu nog heel rustig aan poetsen en wassen en strijken. Lopen zit er bijna niet meer in, dus dat worden straks nog even in alle rust filmpjes en boekjes en tussen de middag lekker een tukje (nu ook al). Nu nog alle tijd om lekker te ontspannen en dingen voor mezelf te doen, dat schijnt straks anders te worden

Ontspan en Genietse!
 
Ik vrees hetzelfde als anders...!
Heb al 2 kinderen!!
Maar ken je dilemma van mn 1ste zwangerschap..!
Misschien kun je nog gaan zwangerschapszwemmen zodat je wat andere mama's to be ontmoet. Merkte bij mezelf dat het goed voor me werkte wat structuur in mn week te hebben.
 
Bedankt voor alle lieve berichtjes!
Slaap inderdaad heerlijk uit voor het eerst in lange tijd. Voorheen moest ik altijd om 6 uur de deur uit om op tijd op mijn werk te zijn in Den Bosch en kwam dan ook pas weer om 18.00 thuis.
Ik voel me alleen altijd zo schuldig als ik 's middags 'lui' op de bank of eventjes m'n bed in duik.
Lieve groetjes Monica
 
Terug
Bovenaan