Wat doen jullie in het vluchtkoffertje?

Nou ik had de mijne allang gepakt maar nu blijkt dat ik de helft vergeten ben erin te doen.
Dit zit erin,ochtendjas 3big shirts,4slips pantoffels
redbul,batterijen fotocamera
Voor de baby 4x sokjes 2pyamas 2pyamabroekjes 2pyama truitjes,2rompertjes.
joggingspakje 2kruippakjes,1dikke [soort ski pakje]
1vestje,1speentje.
ik heb het gevoel dat ik nog wat moet inpakken oja kammetje en toilettas zitten er ook al in.
Wat moet er nog meer in?????
groetjes
Bianca

ponskaartje, telefoonlijst met wie je allemaal moet bellen (denk ook aan kraamzorg, drukkerij, ect) en het 1e knuffeltje, geld, legitimatiebewijs

Maar jezus zeg, wat neem jij veel kleren mee! Ik neem 1 compleet pakje voor de baby mee, en 1 t shirt om in te bevallen en schone kleding voor mee naar huis. Ik was niet van plan om langer te blijven iig!

En op het laatst niet vergeten je telefoon, maxi cosi, wikkeldoek of dekentje

Succes! Ik moet nog beginnen met pakken!

Je neemt inderdaad wel heeeeel veel kleren mee. Kan je vriend/man de volgende dag ook nog wel mee nemen he.
Maar je vergeet inderdaad vrij belangrijke dingen die Nicole ook al noemt: ponsplaatje, verz. bewijs, wat ik zelf nog mee moet nemen is het bewijs van erkenning van ongeboren vrucht, omdat wij direct in het ziekenhuis aangifte kunnen doen.
Batterijen voor je fototoestel (indien nodig), opladers van telefoon, fototoestel. lijstje met belangrijke telefoonnnummers (voor zover die niet in je telefoon staan). En zorg dat er genoeg ruimte op je kaartje van het fototoestel is.

Heb vanochtend (dankzij de geboorte van Rebecca haha) een lijstje gemaakt met dingen die ik nog moet hebben. Maar heb er nog niet bij stil gestaan om m'n tas in te pakken eigenlijk.

telefoonlader!!

en een spiegeltje, was ik de vorige keer vergeten. Of je moet niet zo'n ijdeltuit zijn...ikke wel, hihi. Is wel makkelijk en hoef je niet uit bed als dat lastig gaat.

Voedings BH en extra nachtjapon....
Vorige x had ik van de pyamas er maar 1 ingedaan en geen bh.... dus mn borsten begonnen te lopen en mn man vergat elke keer mn bh (compressen) en schone pyama... dus lag een paar dagen met van die gezellige kringen in mn plak pyama.... hihihi

owja een voedingsBH ..die moet ik ook nog erin doen!
verder is zowel alles al genoemd..
neem je zoveel kleertjes mee voor de baby bianca ?
ik heb 1 pakje maat 50 en 1pakje maat 56 ingepakt! met 2xsokjes 2mutsjes (verschillende maatjes) jasje en 2 rompertjes (1maat50 en maat56)

vorige keer had ik ook geen bh mee..lag ik daar charmant in het ziekenhuis zonderbh met al dat bezoek! schaam schaam hahaaha!

Terug
Bovenaan