Wat doen jullie in het vluchtkoffertje?

Je zou ook nog dextro energy mee kunnen nemen, omdat het een hele inspanning.
Ook warme sokken voor tijdens de bevalling omdat ik had gelezen dat veel vrouwen last van koude voeten krijgen( zelf geen last van gehad)
Wat te eten of drinken voor je vriend/man.
Geld of een muntje voor een eventuele rolstoel
Lippenbalsem voor je droge en kapotte lippen krijgt tijdens de bevalling.
En voor de rest indd, kleding, ondergoed, toiletartikelen, fototoestel, mobiele telefoon en laders. Misschien nog wat leesvoer?? En indd alle belangrijke papieren.

Succes met inpakken. ( moet ik ook nog doen)

Liefs marielle

Hahahaha,

ik was zo blij met een blocnootje dat mijn moeder bij had? Handig voor heel erg veel doeleinden... Je leest ook vaak iets te eten voor manlief. Nu hadden ze bij ons op het ziekenhuis een ontbijtkar die ook om 11 uur 's avonds nog goed te plunderen was, dus dat was niet nodig maar manlief was toch blij dat ie iets te eten had. Ook had ik veel plezier van mn mp3-speler en mijn man en mijn moeder van een pak speelkaarten (erg he? maar goed, ik ben bijna 48 uur bezig geweest...) Voor Tijn had ik maar 1 pakje bij, om naar huis te gaan, de andere dagen heeft hij kleertjes van het ziekenhuis aan gehad. Ik ben trouwens van maandag tot en met zondag in het ziekenhuis geweest en net toen mijn man zondag met een nieuwe lading nachtponnen en leesvoer aankwam mocht ik onverwacht naar huis, hahaha

groetjes Natasja

Heel belangrijk: oordopjes! 's nachts is het meestal niet bepaald stil in het ziekenhuis en vaak liggen er ook baby's bij je op de kamer en die zijn niet de hele nacht stil...
Jessica

O ja mn man heeft al blikjes Red Bull voor de bevalling aangeschaft voor hem en mn moeder, ze mogen van mij geen koffie meer drinken want ging de vorige keer bekant over mn nek elke keer als ik tegen hun maag aan leunde met een wee... en bij hun een koffie boer naar boven kwam bah bahhhh hahahah...

mp3 speler.
Als je lang haar hebt een elastiekje, zit je haar niet in de weg, ook erg handig met evt douchen.
Make-up en ook remover, ik had nog make-up op en later toch last van wat prikkende ogen. En na de bevallig wat last van rode puntjes op mn oogleden.
0.5l flesje water oid. en een rietje. In het ziekenhuis heb ze van die ieniemini glazen en als je dan een slokje wil is het snel knoeien.
Ipv redbull evt gatorade of aquarius, wordt snel door je lichaam opgenomen zoals dextro, en wat minder zoete smaak, en is ook geen energy oppepper.
Lippenbalsem, de lucht in het ziekenhuis is erg droog en icm het puffen kunnen ze erg uitdrogen.

Terug
Bovenaan